No jos vaikka taas sitten pitkästä aikaa kirjoittais.
Juu meikäläisen vuoden ensimmäinen PDGA kisa oli vampulassa. En sitten yhtään vaikeampaa rataa keksinyt.
Ihan ok ensimmäinen kiessi vaikka alkoikin bogeylla(17). Viisi birdietä ekalla kiessillä mutta liian monta bogia ja tuplaa pilasi koko homman. Toka kiessi alkoi mukavasti kun olin jo melkein pelannut punaisen radan väylät -1 hajosin kympillä.
Paskoja avauksia, huonoja lähäreitä ja surkeita putteja koko kakkos kiessi.
Ja nyt päästään asiaan jonka olen huomannut tässä viime kisoissa.
AINA, kun tajuaa että, "hei nythän menee ihan hyvin ja pelataan loputkin väylät yhtä hyvin" niin johan alkaa tapahtua. Kasetti hajoaa jo siihen ensimmäiseen virheeseen ja sitä tuhoa on enää vaikea paikata. Vampulassa parilla väylällä repesi aika pahasti ja ne tuhosivat käytännössä koko kiessit.
Pitäis vaan malttaa mutta ehkä mä sitten maltan vähän liikaakin ja tulee paska draivi sen takia. Tiedä sitten.
Kaatiksen parittomanviikon kisassa, neljän väylän jälkeen olin -2(jos lasketaan kolmosina

) mutta kun aloin sitä ajattelemaan homma repesi väylällä #2. Melkein kaikilta pitkiltä väyliltä bogey. Voiton vei sit joku toinen Ville tuolta Helsingistä. Tykkäs heittää paljon forea.
Joo semmosia ongelmia taas. Putti on jo vähän parempaa, mutta toki niitä kahden metrin alarautoja ja oheja tulee vielläkin. Reeni reeni.
Tällä viikolla hinkataan puttia ja tota saatanan Asemansuota, joka alkaa taas näyttämään viidakolta.