Juu.
Pyhien aikaan oli semmonen noin kolmen viikon sali tauko ja kroppa ei tykänny kun toissa viikolla alotin taas.
No jotku ruumiinosat ei tullu niin kipeiksi kuin toiset, joten oli mulle jotain jääty viellä jäljelle.
Meikun Millenium sitten tuli pelattua ikään kuin puun takaa kun kuvittelin siellä olevan vaan perus viikkikset. Ilmeisesti aika oli jossain ilmoitettu mutta mä olin nähny vaan sen lappusen siellä 1 väylän tiillä. Onneksi Piipon päiväkirjasta se uusi kisapäivä, tuli pari päivää ennen kisaa bongattua.
Eka rundi jossa oli viellä puhtia, vain bogey free -5. Tokalla Yksi bidie ja yksi bogey, oli ehkä tylsin rundini ikinä
Veikkolassa yksi jääkarhu kisa joka kilpaili tylsyydessä Milleniumin kanssa mutta bogey hanan avauduttua sekin oli perus masentelua viimeisen väylän birdieen. No ei ehkä masentelua, mutta harmitti että ei tullut otettua nastoja mukaan. Veikkolassa ehdottomat.
Sali tekee edelleen taikojaan, kun kiekon lennossa ei tunnu olevan mitään eroa kesällä ja talvella. Ajottaisia tii-piruetteja lukuun ottamatta.
Kunhan malttaa, enkä riko itteäni nyt sitten siellä salilla

. Enkä tuolla. No jossakin mä kumminkin hajoon.
Saako jo laittaa tavotteita ens kaudelle!?
100m Fore.
(eikä millään foorumi mitoilla vaan ihan niillä oikeilla)