Frisbeegolf-forum.fi

Author Topic: Foban turinoita.  (Read 114774 times)

Offline fobba

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 1 015
    • View Profile
  • Oikea nimi: Kai Törmi
  • Seura: fgck
Tänään alkuverryttelyä talissa. Elä rundi 73(+11) ja toinen 68(+6). Pelattiin siis vähän muokattua talia 20väylää. Karseeta kuraa tulokset. Molemmilla rundilla 4-5pirkkua ja lukematon määrä tyhmiä mokia. Yhteistulos 141 jäi 2heittoa amatöörien 5sijasta. Kympin sakissa siis varmaankin olin ehkäpä. Tyytyväinen en ole, koska ekalle rundilla otin par4 väylältä 9 ja muutenkin tyhmiä mokia.
Magic, pure, kannel, justice, m2, m4, orc, fire, dessu ja pd2

Offline fobba

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 1 015
    • View Profile
  • Oikea nimi: Kai Törmi
  • Seura: fgck
Lopputuloksissa olin Talissa amatöörien 8. Ei hyvä. Toivottavasti jatkossa sujuu paremmin. Kivaa silti oli ja pari omasta mielestä maagista heittoa lähti lavasta.

Tänään kävin veikkolassa neppailemassa ja huomenna tarkoitus mennä Mäntsälään viskomaan mega draiveja. Yhden maagisen kierroksen tuolla olen pelannut ja sitä ennätystä olen tuskin ihan heti rikkomassa. En mä muutenkaan treenikiesseillä jaksa stressailla.
Magic, pure, kannel, justice, m2, m4, orc, fire, dessu ja pd2

Offline jtrogen

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 919
    • View Profile
  • Oikea nimi: Jarno Trogen
  • Seura: FGCK
Mitä sitä kisassakaan stressailemaan? ;)

Offline fobba

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 1 015
    • View Profile
  • Oikea nimi: Kai Törmi
  • Seura: fgck
Ei pitäiskään. Välillä tulee vaan tehtyä huonoja ratkaisuja varsinkin kiekko valinnoissa. Lisäksi tuntuu, että fore ei toimi yhtään kisatessa kun yrittää jotenkin liikaa.
Magic, pure, kannel, justice, m2, m4, orc, fire, dessu ja pd2

Offline fobba

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 1 015
    • View Profile
  • Oikea nimi: Kai Törmi
  • Seura: fgck
Jee tänään fribaa :) Pari rundii hyvinkäällä :) Eka päin persiitä, mut toka +2 eli ihan ok :)

Tässä taidonnäyte eiliseltä :)

Magic, pure, kannel, justice, m2, m4, orc, fire, dessu ja pd2

Offline jtrogen

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 919
    • View Profile
  • Oikea nimi: Jarno Trogen
  • Seura: FGCK
Miten paljon tommonen putti syö miestä? Mulla ei kahvit pysynyt sisässä kun tänää aikaisemmin näin videon ;)

Offline Jouni

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 883
    • View Profile
  • Oikea nimi: Jouni
  • Seura: JyLi
Ei piru tommoinen pilaa kyllä koko päivän. Pari viikkoa sitten sattui itselle melkein samanlainen, höpöttelin jotain kaverille ja en edes katsonut koria päin samalla kun tökkäsin kiekon ohi korin... Onneksi oli vain treenikierros.

Offline fobba

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 1 015
    • View Profile
  • Oikea nimi: Kai Törmi
  • Seura: fgck
Miten paljon tommonen putti syö miestä? Mulla ei kahvit pysynyt sisässä kun tänää aikaisemmin näin videon ;)

Njaa ei oikein osaa sanoa kun pirkutin muistaakseni seuraavan väylän. Ärsyttää noi ehkä vähäsen, mutta minkäs teet.

8 sija näillä puteilla. Ihan ok
Magic, pure, kannel, justice, m2, m4, orc, fire, dessu ja pd2

Offline Flick Maniac

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 4 848
  • Discmania
    • View Profile
    • Frisbeegolf Club Keinukallio
  • Oikea nimi: Mikko Setälä
  • Seura: FGCK
Nuohan on ihan pisara meressä. Toki hermoheikolle saattaa jäädä loppurundiksi kummittelemaan. Mut enimmäkseen hyväksi nuo on, muistaa sitten taas keskittyä jatkossa.

Enemmän mua tapas ahdistaa ne mitkä on tuon nostoetäisyyden ulkopuolella just, eli jotkut 5 metriset jos niitä missailee. Tiiätte sen, eli ei automaatilla, eikä sit niin kaukana et pystyis itelleen selittään et "en mä yleensä tuolta sisään saakaan", vaan just ne mitkä pitäis saada mut ei vaan saa kun pää jäätää.
Discmania Media Partner 2017-2019
Team Discmania, Discmania Ambassador

Link | P2 | Tactic | Origin | MD3 | MD4 | Anvil | Essence | FD | FD3 | Fortress | CD2 | DD3 | Rampage | Spirit
http://www.instagram.com/Crushing_Plastic
http://www.youtube.com/user/glaabaglooba

Offline fobba

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 1 015
    • View Profile
  • Oikea nimi: Kai Törmi
  • Seura: fgck
Aivan näin mikuel. Jos mua kisatessa joku harmittaa niin ne on sellaset 5-8m putit jotka osuu täydellisesti ketjuihin, siitä tolppaan ja pomppaa ulos rollaillen. Ne syö eniten. Joskin nekin aika vähän.

Peli muuten ollut ihan jees ja järkevöitynyt. Askel mitalla viskoin äsken noin 75m pitkiä putteri heittoja aivan puolitehoilla. Oppisinkohan mä kohta oikeasti draivaamaan.
Magic, pure, kannel, justice, m2, m4, orc, fire, dessu ja pd2

Offline fobba

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 1 015
    • View Profile
  • Oikea nimi: Kai Törmi
  • Seura: fgck
Tänään keinari par tulokseen. Ihan jees peliä siis. Ei järkyttäviä virheitä ja puttikin toimi ihan ok. Vieläkin vähän aina mietityttää toi seiska väylä kun ei tiedä mitä siihen heittäis, että putilla on. Novalla(jonka siis nostin laukkuun) tekis mieli losottaa suoraan alas, mutta usein tuulee novalle hieman liikaa. M2 taas usein feidaa liian aikasin. No parin mä seiskalta melkein aina pelaan, mutta pirkkokin olis kiva. Tänään bogit väyliltä 2, 6, 13 ja 15. Pirkot väyliltä 4, 8, 9 ja 18.
Magic, pure, kannel, justice, m2, m4, orc, fire, dessu ja pd2

Offline Flick Maniac

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 4 848
  • Discmania
    • View Profile
    • Frisbeegolf Club Keinukallio
  • Oikea nimi: Mikko Setälä
  • Seura: FGCK
Erittäin jees peliä siis.  8) 14 par:kin on melkein kuin birkku, toisaalta 13 bogi on melkein kuin par, sen verran vaikea par 3. Ainoa kauneusvirhe tuossa bogi 15:lta, koska on kuitenkin helpohko par 4 jossa saa yhden heiton sössiäkin jos ei sössi liian pahasti.

Seiskalle heitän ite yleensä 1st run C-FD kunhan kattoo ettei yliyrittämällä kippaa sitä oikeelle. Joskus birkku, useimmiten par. Tai bogi jos huonosti käy.
Discmania Media Partner 2017-2019
Team Discmania, Discmania Ambassador

Link | P2 | Tactic | Origin | MD3 | MD4 | Anvil | Essence | FD | FD3 | Fortress | CD2 | DD3 | Rampage | Spirit
http://www.instagram.com/Crushing_Plastic
http://www.youtube.com/user/glaabaglooba

Offline fobba

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 1 015
    • View Profile
  • Oikea nimi: Kai Törmi
  • Seura: fgck
Väylällä 14 olin eilen ekaa kertaa puttaamassa pirkkua. Avasin ihan ok noin 10-15m mandopuusta vajaaksi ja väylän keskelle. Siitä fore antsa roadrunnerilla kymppiin ja putti ketjuista ulos. Tohon seiskaan tulee harvoin enään kiskottua draiveria kun se toimii vielä huonommin. Uus ysi on kyllä pop kun voi vaan päästää putterin kädestä ja se on millissä aina.
Magic, pure, kannel, justice, m2, m4, orc, fire, dessu ja pd2

Offline Edu

  • Täysjäsen
  • ***
  • Posts: 146
    • View Profile
  • Oikea nimi: Eetu Lehtinen
  • Seura: FGCK
Pakko nyt sen verran korjata tätä, ettei kenellekkään jää väärä kuva väylästä :) Ysihän ei mun mielestä ainakaan oo ihan noin yksinkertanen väylä, että päästää vaan putterin kädestä ja se on millissä joka kerta :D Vaan sun täytyy heittää täysin suora heitto, aika perkuleen jyrkkään alamäkeen, mando portin läpi, ojan yli ja saada jäämään se vielä siihen vastarinteeseen ilman rollaamista ojaan. :)

Mun mielestä tää on yksi haastavimmista väylistä ja tuo varmasti eroja pelaajien kesken, ja tarkotus ei oo kritisoida fobba sua, vaan antaa vähän tarkempi kuvaus väylästä niille jotka sitä ei tiedä, koska toi sun info antaa "pikkusen" väärän kuvan väylästä :P

Offline Zuum

  • Seniori
  • ****
  • Posts: 288
    • View Profile
  • Oikea nimi: Janne J
  • Seura: FGCK
Päästää vaan putterin kädestä ja täyttää lottokupongin  >:(