Joo menin nyt viimeisissä kotiradan viikkokisoissa avoimeen. Ajattelin ennen kisaa, että olisko sittenkin pitänyt jäädä kotiin. No se ei olisi kannattanut, sillä pelasin elämän peliä avoimessa. Tässä pientä raporttia.
Ensimmäinen kierros:
1. Buzzz jäi vähän käteen ja jäi johonkin puoleen väliin väylää. Drone fore korin alle.
32. Destroyer melkein birdie putille. Putti yritys ohi.
33. P2 liian korkee. Joku 15m putti.
34. TD päätyyn. P2 lähäri korin alle.
35. Drone fore liian pitkäksi. Putti melkein sisään.
36. Destroyer yli 100m. Lähäri korin alle.
37. Pa1 liikaa hyssessä joka lentää pusikkoon. Pusikosta upsilla ulos. 7m putti sisään.
38. Drone 7m. Putti puoli haaralta sisään.
29. FD kupin alle.
2=
-3 Ajattelin, että "oho menipä hyvin". Sitten kun kuulin, että olin kakkosena, niin veti kyllä hiljaseks. Tässähän voi vielä voittaa.
Toinen kierros:
1. Buzzz 6m. Putti sisään.
22. Dessu vähän liian löysästi lähti, mutta Drone fore korin alle.
33. P2 ihan hyvällä linjalla. Oksa onneksi avitti vähäsen. 6m putti sisään.
24. Neljännelle väylälle siirtyessä olin johdossa. TD päätyyn. Vähän epäonnistunut lähäri. Olisko ollut pientä jännitystä. Putti korin alle.
45. Drone fore ihan hyville paikoille. Harmi vaan, että rollasi vähäsen. 12m putti alarautaan.
36. Dessu samoihin. P2 lähäri mukille.
37. Pientä seiftiä havaittavissa. Pienessä hyssessä lähti. Hyppyputti lähäri joka oli vähän huono. Joku 3m putti ketjuista ulos. Vähän oli jännitystä.
48. Drone lensi liikaa hyssessä. Drone makasi kuusien alla. Siinä vaiheessa olin, että "no nyt meni voitto, mutta ensivuonna sitten

". Seifti kuusen alta korille.
39. FD käänsi vähän liikaa yli. Kuusen vierestä putti yritys, joka meni korista ohi.
3Lopputulos:
-4Tyytyväinen olen. En todellakaan aatellut, että taistelisin avoimessa voitosta! Heitto tuntui varmemmalta kuin koskaan missään kisassa. Seiska väylän putti missi nyt oli vähän mitä oli, mutta tyytyväinen olen. Parempaakin olisi ollut rahkeet, mutta ei riittänyt. Olin loppujen lopuksi joku kolmas tai neljäs. Porukkaakin oli ihan kiitettävästi. No huomenna lepoo ja torstaina jotain putti treeniä. Perjantaina Nokialle heittämään ja lauantaina käyn tsekkaamassa mestaruuskisojen väylät. Sunnuntaina taisteleen!