I bägi :
Grip EQ B15
II bägi :
Innova Deluxe
Putteriosasto1 D-line P1x : Rimmi kuin unelma. (4x)
1 Pyramid Crush D-line P1x : Ykkösputteri. Ei suurta eroa muihin P1x`iin.
1 Swirly 3x Paul McBeth S-line P2 : Bägin vakaa pitkänmatkan putteri. Kuumin putteri tällä hetkellä. Tämä 3x putteri hankittu käytettynä, nyt olen ajatellut testata uutta 4x vastaavaa ja luopua tästä
Midareita1 InnovaStore Specials Star Ontario ROC : Suoraan ykkösbägiin. Kuumin ROC juuri nyt. Luotettava"feidinen" ja domea löytyy.
1 Black KC Pro ROC : Ollut kierroksella mukana. Ei niin paha jyrä mitä luulin. Vaatii vielä totuttelua.
2 InnovaStore Specials FlatTop KC Pro Rancho ROC : Suora flätti väyläROCI minimaalinen feidi. Korvannut vastaavan DX'n kokonaan. (x2)
1 Champion HukLab ROC3 : Ihan jo uutena suorahko, kuin valmiiksi hakattu. Feidi löytyy ja aavistettava. Ei voi olla ilman.
2 Gstar HukLab ROC3 : Kulkee vuoroin ykkösessä ja kakkosessa. Alivakaampi mitä Champion on. Täydentää midariosastoa.
? F2 Star ROC3 : Vielä testaamaton. Hankittu vakaaksi ROC'iksi, toiveissa ylivakaasta.
Väylädraiverit1 G-line HukLab FD : Suoran ykkönen. Oikea liitokiekko.
2 C-line FD2 : Maanut kakkosbägissä. Nousee testeihin keväällä kun on tarkoitus hioa forea.
1 Simon Lizotte Swirly S-line FD3 : Yllättävän suora mun tehoilla. Mainettaan huomattavasti suorempi, ei verrannollinen tulilintuun. Ei todellakaan feiditön. Vaatii opettelua ja varsinkin totuttelua vielä.
1 Swirly AJ 2013 Star Teebird : fore-kiekoksi hankittu mutta tuo bäkkäriinkin vakautta.
1 Steve Brinster Champion Teebird : Tuo vakaata liitoa, yllättävän suora mun käteen, mutta feidiä silti löytyy. Ykkös-Teebird!
? InnovaStore Specials 11x Star Teebird : Maineen perässä hankittu. Testaamaton timantti vielä. Jos osoittautuu loistoyksilöksi, syrjäyttää ykkösestä joko AJ:n tai T3'sen.
1 GStar Teebird3 : Haastaa muita birdejä hiukan pidempänä Tiipparina. Toimii myös tuulella sillä ei ole kuitenkaan alivakaimmasta päästä.
Pituusdraiverit1 GStar Mamba : Alivakaa, oikealle kääntyviin.
2 BlackStar Mamba : Kakkosbägissä varalla. Testailen tässä kumpi Mamba olis ykkösessä hyödyllisempi. Mielessä olisi jos vaikka olisi taas vakaampi kuin hiukan jo kulunut GStar.
1 GStar Valkyrie : Kisaa Ternin kanssa ykköspaikasta, tuulee tai ei, toimii. Tarvitsee varmaan uusia jossain kohtaa.
1 GStar Tern : Vakautta bägiin, saattaa pian olla ykkösdraiveri.
1 BlackStar HukLab Tern : Selkeä ykkösbägin pannu. Tuulta vastaan ehdoton sekä kun tarvii saada pituutta ilman pelkoa että kippaa oikealle.
1 BlackStar 12x Wraith : Kokeena otettu, tulossa vasta. Testaamaan tosin jo päästy. Vakaata wraith'maista liitoa. Astetta alivakaampi Krait pois tieltä lopullisesti. Täydentää draiveriosastoa.
2 BlackGStar Destroyer : Dessut opettelun alla, tämä se hiukan alivakaampi. Toinen Dessuista mahtuu hyvin ykköseen.
1 BlackStar dyed Paul McBeth 4x Destroyer : Bägiin vakaimman kiekon paikalle. Tuulta vastaan. Mustaksi värjätty BlackFriday edition. Erittäin vakaa, jopa ylivakaa minun mielestäni. Erittäin tarpeellinen paikassaan.
Tässä kun joulukinkut on piilotettu ja olisi hiukan kuivempaa, tarkoitus olisi taas jatkaa talviharjoittelua sekä radalla että testipuistossa, ja hakea maksimaalista, mun taidoille sopivaa yhdistelmää täydennyksineen.