Frisbeegolf-forum.fi

Author Topic: ★ BlackStar Blog ★  (Read 299922 times)

Offline BlackStar

• ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★
  • Tomoottajat
  • Konkari
  • *
  • ★ Instagram ★ @BlackStarPori
    • View Profile
  • Oikea nimi: Sami ★ Aaltonen
  • Seura: Mustavaris / MHDG
Vs: ★ BlackStar Blog ★
« Reply #390 on: 20.01.16 - klo:01:24 »

Otin myös yhden taiteellisemman kuvan. :D
« Last Edit: 28.01.16 - klo:00:41 by BlackStar »
★ Grip EQ AX15 Lizotte S.E. ★
| P2 | P3x | Colt | AviarX3 | MD2 | MD3 | MD4 | Gator | FD | FD2 | FD3 | Teebird | CD3 | Mamba | Firebird | Shryke | Boss | DDx | Destroyer |

Offline BlackStar

• ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★
  • Tomoottajat
  • Konkari
  • *
    • View Profile
« Reply #391 on: 28.01.16 - klo:00:44 »
Voihan jäätävä persus sentään. Kun pakkaset hellitti, niin heitti sitten vesikelin. Kolme päivää on nyt sitten satanut. Ei mitään asiaa kentille taas hetkiin.  >:(

Tässä pientä yhteiskuvaa sadepäividen iloksi. Ärsyttävää kun ei ole uutta oikeaa kerrottavaa.

| P2 | P3x | Colt | AviarX3 | MD2 | MD3 | MD4 | Gator | FD | FD2 | FD3 | Teebird | CD3 | Mamba | Firebird | Shryke | Boss | DDx | Destroyer |

Offline BlackStar

• ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★
  • Tomoottajat
  • Konkari
  • *
    • View Profile
« Reply #392 on: 04.02.16 - klo:23:15 »
Kuiva kausi alkaa jo tympästä. Ajattelin tempaista ja lähteä huomenna radalke jos ei älytön vesikeli ole. Testaamattomia kiekkoja bägissä, eli aika tuntemattomalla mennään. Nyt tarvii jo hermolomaa, sen verran perseestä asiat on ollut nyt pari päivää.
« Last Edit: 16.02.16 - klo:23:32 by BlackStar »

Offline BlackStar

• ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★
  • Tomoottajat
  • Konkari
  • *
    • View Profile
« Reply #393 on: 16.02.16 - klo:23:40 »
Joo. Tänään pääsin testaamaan PDx'ää, jolla sokkona korvasin myyntiin laittamani Star McBeth Destroyerini. Dessu oli minulle täysin ylivakaa ja näin ollen turha. Uhkapeli kannatti.PDx meni suoraan ykkösbägiin vakaan draiverin paikalle. Draiveriosasto on nyt muutenkin elänyt jonkun verran. Colossus otti paikkansa siitä jo aiemmin ja nyt vielä PDx.

Offline BlackStar

• ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★
  • Tomoottajat
  • Konkari
  • *
    • View Profile
« Reply #394 on: 16.02.16 - klo:23:49 »

Offline BlackStar

• ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★
  • Tomoottajat
  • Konkari
  • *
    • View Profile
« Reply #395 on: 18.02.16 - klo:23:20 »
I bägi : Grip EQ B15

II bägi : Innova Deluxe

Putteriosasto
1 (3) D-line P1x : Rimmi kuin unelma. Just kuin tehty mun käsiin. (x2)
1 (3) Pyramid Crush D-line P1x : Mielialan mukaan ykkösputterit. Ei suurta eroa muihin P1x`iin. (x2)
1 4x Paul McBeth S-line P2 : Bägin vakaa pitkänmatkan putteri. Kuumin putteri tällä hetkellä. Nyt 3x korvattu 4x uudella putterilla.
? X-line P1x : Vaihdossa tullut 2nd runin X-line. Flat, ei concave. Testiin otettu jos olis parempi kuin ne kuoppa-äxät.

Midareita
1 InnovaStore Specials BlackStar Ontario ROC : Suoraan ykkösbägiin. Kuumin ROC juuri nyt. Luotettava"feidinen" ja domea löytyy.
1 Black KC Pro ROC : Ollut kierroksella mukana. Ei niin paha jyrä mitä luulin. Vaatii vielä totuttelua.
2 InnovaStore Specials FlatTop KC Pro Rancho ROC : Suora flätti väyläROCI minimaalinen feidi. Korvannut vastaavan DX'n kokonaan. (x2)
1 Champion HukLab ROC3 : Ihan jo uutena suorahko, kuin valmiiksi hakattu. Feidi löytyy ja aavistettava. Ei voi olla ilman.
2 Gstar HukLab ROC3 : Kulkee vuoroin ykkösessä ja kakkosessa. Alivakaampi mitä Champion on. Täydentää midariosastoa.
? F2 Star ROC3 : Vielä testaamaton. Hankittu vakaaksi ROC'iksi, toiveissa ylivakaasta.

Väylädraiverit
1 G-line HukLab FD : Suoran ykkönen. Oikea liitokiekko.
2 C-line FD2 : Maanut kakkosbägissä. Nousee testeihin keväällä kun on tarkoitus hioa forea.
1 Simon Lizotte Swirly S-line FD3 : Yllättävän suora mun tehoilla. Mainettaan huomattavasti suorempi, ei verrannollinen tulilintuun. Ei todellakaan feiditön. Vaatii opettelua ja varsinkin totuttelua vielä.
1 Swirly AJ 2015 Star Teebird : 2013 runi fore-kiekoksi hankittu mutta tuo bäkkäriinkin vakautta. Juuri vaihdettu uudempaan runiin 2013 -> 2015. Voisiko nyt antaa isompaa vastusta Brinsterille ykkösbirdista?
1 Steve Brinster Champion Teebird : Tuo vakaata liitoa, yllättävän suora mun käteen, mutta feidiä silti löytyy. Ykkös-Teebird! (x2)
? InnovaStore Specials 11x Star Teebird : Maineen perässä hankittu. Testaamaton timantti vielä. Kevät näyttää.

Pituusdraiverit
1 GStar Mamba : Alivakaa, oikealle kääntyviin.
2 BlackStar Mamba : Kakkosbägissä varalla. Testailen tässä kumpi Mamba olis ykkösessä hyödyllisempi. Mielessä olisi jos vaikka olisi taas vakaampi kuin hiukan jo kulunut GStar.
1 GStar Valkyrie : Kisaa Ternin kanssa ykköspaikasta, tuulee tai ei, toimii. Tarvitsee varmaan uusia jossain kohtaa.
1 GStar Tern : Vakautta bägiin, saattaa pian olla ykkösdraiveri.
1 BlackStar HukLab Tern : Selkeä ykkösbägin pannu. Tuulta vastaan ehdoton sekä kun tarvii saada pituutta (lue: saa repien heittää) ilman pelkoa, että kippaa oikealle.
2 BlackStar 12x Wraith : Kokeena otettu, tulossa vasta. Riippuu monesta asiasta. Voi olla myynnissä pian. Tämä tai Dessu.
1 GStar Colossus : Muutama testiheitto takana. Sillä vakiinnutti paikkaansa bägissä. Pudotti toisen Dessun siirtolistalle ja Wraith on siirretty kakkosbägiin.
2 BlackGStar Destroyer : Dessut opettelun alla, tämä se hiukan alivakaampi. Säilynee kakkosessa kilpailemassa PDx'n kanssa vakaimman paikasta.
1 C-line PDx : Syrjäytti jo ensitestien jälkeen McBeth Dessun manan maille. Mulle sopivampi vakaus. Täydentää mun mielestä Tern'ejä. Voi vielä aiheuttaa Wraith'in tai Dessun myynnin yhdessä Colossuksen kanssa.

Taas jotain sekavaa teoriasepustelua lisätty/jatkettu/poistettu/watevö. Tarkoitus olisi taas jatkaa talviharjoittelua sekä radalla että testipuistossa (lumi- ja pakkasvaraus), ja hakea maksimaalista, mun taidoille sopivaa yhdistelmää kesää varten täydennyksineen. Ja ihan kisabägiäkin ajatellen...
« Last Edit: 20.02.16 - klo:13:57 by BlackStar »

Offline BlackStar

• ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★
  • Tomoottajat
  • Konkari
  • *
    • View Profile
« Reply #396 on: 28.02.16 - klo:23:14 »

Tässä paras Teebird mitä olen heittänyt. Nyt kaksin kappalein. Steve Brinster Champion Teebird.

Tässä pari joka pudotti Destroyerit pois lopullisesti.

Offline BlackStar

• ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★
  • Tomoottajat
  • Konkari
  • *
    • View Profile
« Reply #397 on: 04.03.16 - klo:22:49 »
Jaahas... vaihteeksi jotain asiaakin. Tai siis "asiaa". Tänään avasin vihdoin ja viimein kauden Porkan lenkillä. Keli oli lähes ihanteellinen, -2°C ja lievä tuuli taka4:lla. Etu8:lla ei juurikaan sitä huomannut. Aika oudolla arsenaalilla olin liikkeellä. Ei Dessuja, ROCeja ja Teebirdejä vaihtunut. Tulos oli ihan siedettävä, kun ajattelen että edellisestä kierroksesta on kuitenkin aikaa. Lisäksi huomioitavaa on, että talvialusta ei ole mitenkään minulle suotuisa. Draivityylini on muutamalla vauhtiaskeleella. Talvella on himpun liukkaampaa niin eipä siihen tukijalkaan juuri uskalla täysillä varata. Liika keskittyminen pystyssä pysymiseen taas vaikutti releaseen eli oli useampi hankea kyntävä sekä myös nokka kohti korkeutta draivi. Lähestymisiin olen aika tyytyväinen samoin kuin tällä harjoittelulla putteihin. Muutama outo ylärauta oli, mutta uutta sekin. Mulla yleensä on enemmän alarautoja. Hanki varmaan nosti sen verran... joo-o. Kierros tulos oli siis +8 (47), eli ihan ok em. syiden takia.

Sitten hiukan uusiin tuuliin.
Swirly S-P2 3x vaihtui syksyllä 4x. Mitään maata mullistavaa muutosta ei mielestäni ollut. Taattua McBeast laatua. Luotettavuutta löytyy edelleen eikä ole huono juttu päivittää jos vanha on jo kulahtanut.
Star Ontario ROC vaihtui BlackStar Ontario ROCiin. Enemmän minua, mutta lentoon ei uutta. Suora ja varmatoiminen ROC. Parasta laatua.
F2 StarROC3. Siinä se on vastaus vakaata ROCia hakevalle. Pelasti heti p2:lla ja p3:lla huonon avauksen kunnon feidillä. En voi taata normi StarROC3:sen olevan vastaava, mutta jos tilaisuus tulee napata tällainen F2, niin ei voi hävitä. Tästä on sanottu olevan parempaa muovia kuin normi Star.
Brinster Teebird päivittyi myös. Sama luksuslaatu jatkuu.
InnovaStore Specials 11x Star Teebird. Jösses mikä liitokiekko. Kerrassaan parhautta. Myös panostamisen arvoinen pannu, jos eteen osuu. Maineensa veroinen.
GStar Colossus. Huikea uutuus. Ihan mahtavuutta. Jos Dessu on liian vakaa, niin tässä se on. Ensituntuma himpun ehkä alivakaampi mitä GStar Tern, mutta liitää myös.
C-PDx. Dessut myyntiin ja vakaimman paikalle. Kun käsi ei riitä Dessuun, niin tämä ja Colossus on vastaus.

Offline BlackStar

• ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★
  • Tomoottajat
  • Konkari
  • *
    • View Profile
« Reply #398 on: 05.03.16 - klo:01:14 »

Putteriosasto
2 (3) D-line P1x : Rimmi kuin unelma. Just kuin tehty mun käsiin. (x2)
1 (3) Pyramid Crush D-line P1x : Mielialan mukaan ykkösputterit. Ei suurta eroa muihin P1x`iin. (x2)
1 4x Paul McBeth S-line P2 : Bägin vakaa pitkänmatkan putteri. Kuumin putteri tällä hetkellä. Nyt 3x korvattu 4x uudella putterilla.
1 X-line P1x : Vaihdossa tullut 2nd runin X-line. Flat, ei concave. Testiin otettu jos olis parempi kuin ne kuoppa-äxät. Otettu nyt ykköseen.

Midareita
1 InnovaStore Specials BlackStar Ontario ROC : Suoraan ykkösbägiin. Kuumin ROC juuri nyt. Luotettava"feidinen" ja domea löytyy.
2 Black KC Pro ROC : Ollut jo kierroksilla mukana. Ei niin paha jyrä mitä luulin. Vaatii vielä totuttelua. Pudonnut nyt kakkoseen.
1 InnovaStore Specials FlatTop KC Pro Rancho ROC : Suora flätti väyläROCI minimaalinen feidi. Korvannut vastaavan DX'n kokonaan. (x2)
1 Champion HukLab ROC3 : Ihan jo uutena suorahko, kuin valmiiksi hakattu. Feidi löytyy ja aavistettava. Ei voi olla ilman.
2 Gstar HukLab ROC3 : Kulkee vuoroin ykkösessä ja kakkosessa. Alivakaampi mitä Champion on. Täydentää midariosastoa.
1 F2 Star ROC3 : Äärimmäisen vakaa. Pelastaa upeasti metiköstä. Ehdoton bägissä.

Väylädraiverit
2 C-line FD2 : Maanut kakkosbägissä. Nousee testeihin keväällä kun on tarkoitus hioa forea.
1 Simon Lizotte Swirly S-line FD3 : Yllättävän suora mun tehoilla. Mainettaan huomattavasti suorempi, ei verrannollinen tulilintuun. Ei todellakaan feiditön. Vaatii opettelua ja varsinkin totuttelua vielä.
1 Swirly AJ 2015 Star Teebird : 2013 runi fore-kiekoksi hankittu mutta tuo bäkkäriinkin vakautta. Juuri vaihdettu uudempaan runiin 2013 -> 2015. Vielä testaamaton.
1 Steve Brinster Champion Teebird : Tuo vakaata liitoa, yllättävän suora mun käteen, mutta feidiä silti löytyy. Voi luottaa täydellisesti. Ykkös-Teebird! (x2)
1 InnovaStore Specials 11x Star Teebird : Maineen perässä hankittu. Liitokiekko sanan varsinaisessa merkityksessä. Ykköslaatua.

Pituusdraiverit
1 GStar Mamba : Alivakaa, oikealle kääntyviin. Kippaa helposti.
2 BlackStar Mamba : Kakkosbägissä varalla. Testailen tässä kumpi Mamba olis ykkösessä hyödyllisempi. Mielessä olisi jos vaikka olisi taas vakaampi kuin hiukan jo kulunut GStar.
1 GStar Valkyrie : Kisaa Ternin kanssa ykköspaikasta, tuulee tai ei, toimii. Tarvitsee varmaan uusia jossain kohtaa.
1 GStar Tern : Vakautta bägiin, saattaa pian olla ykkösdraiveri.
1 BlackStar HukLab Tern : Selkeä ykkösbägin pannu. Tuulta vastaan ehdoton sekä kun tarvii saada pituutta (lue: saa repien heittää) ilman pelkoa, että kippaa oikealle.
1 GStar Colossus : Ekan kierroksen jälkeen tuntui varmalta ja hyvältä joten selkeä ykkösbägin pannu.
1 C-line PDx : Syrjäytti jo ensitestien jälkeen McBeth Dessun manan maille ja seuraavana lähti toinenkin Dessu sekä Wraith. Mulle sopivampi vakaus. Täydentää mun mielestä Tern'ejä.

Tässä tämän hetkinen asetteluni ykkösen ja kakkosen välillä ekan talvikierroksen jälkeen.

Offline BlackStar

• ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★
  • Tomoottajat
  • Konkari
  • *
    • View Profile
« Reply #399 on: 08.03.16 - klo:23:58 »
Tänään olin kierroksella. Porkka kuinkas muuten. Päivän tulos on talviaikaankin reilusti keskitason alapuolella. Taisi olla +10 (50), kahdella outilla. Ilahduttavaa oli loistava avaus P1'llä sekä P8'lla birdieen johtaneen n. 25 metrin putin upottaminen. P1'llä päätin kokeilla avausta puukolmikon oikealta puolen (uoman puolelta). Sitä en ole ikinä tarkoituksella tehnyt. Uoma on aina mua hiukan pelottanut ja useamman kerran sieltä kiekkoa onkinutkin kun se kiekko on vahingossa lentänyt sieltä oikealta mennyt. Nyt päätin kokeilla. GStar Tern ja go for it. Upeasti TOP10'n avaus sillä väylällä, ja talvikelin ehdoton ykkönen.

P8'lla vastaavasti avaus meni ihan reisille. Kiekon nokka liian ylös, kiekko korkealle jäi jyrkästi feidaten alas. Jäi kesäkelin huonostakin kevyesti 20m. 25m matkaa korille, ekaa kertaa bägissä ollut X-P1x käteen ja kokeillaan. Rystyltä pienessä annukassa suoristuu ja palaa... keskelle ketjuja ja sinne jää. Talvikauden eka birdie korttiin. En muista, koska olisin viimeksi oikein tuulettanut. Mutta nyt oli aihetta.

Muusta kiepistä ei juuri jäänyt kerrottavaa. Yksittäisiä onnistumisia siellä täällä. Keli oli huomattavasti vetistynyt parissa päivässä todella pahaksi. Uutta AJ Tiipparia pääsin kokeilemaan (aiheutti toisen outin) sekä BigShieldillä varustettua X-P1x'ää. Tulee varmasti myytyä yksi, ja se viimeinen, ihan normi D-P1x pois. Puttereina bägissä jatkaa X-P1x, Crush Pyramid D-P1x ja 4x S-P2. Treeniputtereina  toinen Crush Pyramid D-P1x ja D-P1x (EO2015 lisäleimalla).
« Last Edit: 09.03.16 - klo:00:00 by BlackStar »

Offline BlackStar

• ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★
  • Tomoottajat
  • Konkari
  • *
    • View Profile
« Reply #400 on: 09.03.16 - klo:23:47 »
Tänään oltiin taas lennättämässä muovia. Tulos oli aiempien kaltainen +9 (48). Ajoittain oikein hyvää tekemistä. Lupaavaa kuitenkin. Ekaa kertaa jäi hukkaan kiekkokin. P12'sta upposi keskelle keltainen GStar Valkyrie. Ihan mielellään sen ottais takasinkin. Muutamaan kertaan pääsi jopa par'ia koittamaan mutta ei tänään. Aikaisempien kaltaiset olosuhteet edelleen. PDx Suomenkiertuekin ylettyi samalla kertaa Poriin. Siitä tarkempi raportti Facez.

Offline BlackStar

• ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★
  • Tomoottajat
  • Konkari
  • *
    • View Profile
« Reply #401 on: 14.03.16 - klo:17:37 »

Putteriosasto
1 (3) D-line P1x : Rimmi kuin unelma. Just kuin tehty mun käsiin. (x2)

Midareita
2 InnovaStore Specials BlackStar Ontario ROC : Suoraan ykkösbägiin. Kuumimpia ROC'eja juuri nyt. Menee jonkin verran McPron kanssa päällekkäin. Luotettava"feidinen" ja domea löytyy.
2 Black KC Pro ROC : Ollut jo kierroksilla mukana. Ei niin paha jyrä mitä luulin. Vaatii vielä totuttelua. Pudonnut nyt kakkoseen.
1 InnovaStore Specials FlatTop KC Pro Rancho ROC : Suora flätti väyläROCI minimaalinen feidi. Korvannut vastaavan DX'n kokonaan. (x2)
1 McPro ROC3 : Tiputti Huki GStar'in myyntiin. Suora hyvä liitäjä.
1 F2 Star ROC3 : Äärimmäisen vakaa. Pelastaa upeasti metiköstä. Ehdoton bägissä.

Väylädraiverit
1 Swirly AJ 2015 Star Teebird : 2013 runi fore-kiekoksi hankittu mutta tuo bäkkäriinkin vakautta. Juuri vaihdettu uudempaan runiin 2013 -> 2015. Vielä testaamaton.
1 Steve Brinster Champion Teebird : Tuo vakaata liitoa, yllättävän suora mun käteen, mutta feidiä silti löytyy. Voi luottaa täydellisesti. Ykkös-Teebird! (x2)
1 InnovaStore Specials 11x Star Teebird : Maineen perässä hankittu. Liitokiekko sanan varsinaisessa merkityksessä. Ykköslaatua vaikka mikään mahtikiekko olekaan.

Pituusdraiverit
1 BlackStar Mamba : Ykkösbägissä varalla jos tarvetta alivakaalle. GStar laitettu pois tieltä. Champion Colossuksen saapuessa, tulee kisaamaan alivakaan driverin paikasta Valkyrien kanssa kesäksi.
1 GStar Valkyrie : Alivakaana bägissä. Nyt kun hiukan vielä on liukasta keliä, on tarpeellinen. Vauhdin kanssa kippaa.
1 GStar Tern : Vakautta bägiin, vauhdin kanssa ykkösdraiveri.
1 GStar Colossus : Ekan kierroksen jälkeen tuntui varmalta ja hyvältä joten selkeä ykkösbägin pannu.
1 C-line PDx : Syrjäytti jo ensitestien jälkeen McBeth Dessun manan maille ja seuraavana lähti toinenkin Dessu sekä Wraith. Mulle sopivampi vakaus. Täydentää mun mielestä Tern'ejä.

Tässä tämän hetkinen asetteluni ykkösen ja kakkosen välillä ekojen talvikierroksien jälkeen ajatellen jo keväisempiä kelejä.
« Last Edit: 16.03.16 - klo:11:47 by BlackStar »

Offline BlackStar

• ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★
  • Tomoottajat
  • Konkari
  • *
    • View Profile
« Reply #402 on: 14.03.16 - klo:23:43 »
Tänään kierroksella. Eka kertaa McPro ROC3 mukana ykkösbägissä. Sopi käteen kuin nyrkki silmään vielä lentäenkin hyvin. Päätin sitten laittaa Huki GStar ROC3'en vaihtoon muiden mukana tavoitellessani Air Force Champ Colossus'ta. Kierros oli tuloksellisesti umpisurkea. Jotain +12/+13 luokkaa. Paljon hyvääkin tarttui kiepiltä mukaan. Avaukset lähtivät ihan hyvin niiltä tiiltä, jotka olivat sulia. Niissä ei tarvinnut joka vauhtiaskelta miettiä erikseen vaan pystyi keskittymään vain draiviin. Huomasin myös ettei X-linen putterit todellakaan sovi mulle edelleenkään. On se helvettiä jos ei osu koko koritelineeseen yli viiden metrin matkalta. Mulla oli aikaisemminkin samaa vikaa. Silloin auttoi paluu takaisin D-lineen ja nykin on sama homma edessä. GStar Valkyrie alkoi myös kippailemaan oikealle niissä heitoissa, joissa pystyin kunnolla heittämään. Tämän vuoksi laitoinkin GStar Mambani myyntiin, kun se on tehnyt samaa jo pitkän aikaa. Nostin BlackStar Mamban ykköseen alivakaimman slottiin. Katsotaan millainen on seuraava kierros kun muutokset tulevat voimaan.

Tänään tuli myös mailia PDGA'lta ja sain lisenssinumeroni.

Offline BlackStar

• ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★
  • Tomoottajat
  • Konkari
  • *
    • View Profile
« Reply #403 on: 17.03.16 - klo:23:57 »
Tänään ajelin fillarilla bägi selässä heittämään. Nooh P1'llä avaus... BlackStar HukLab Tern puuosuman kautta keskelle juopaa. Jee. Nooh jään alle se sitten painui. Seuraava heitto ylimenokohdasta GStar Tern'illä, no vittu samaan ojaan korin kohdille. Onneksi paikallinen kiekkopelastupartio oli paikalla. Sain molemmat Tern'ini ylös ja ongein vielä heidän Omegansa ylös. Sanoinkin pojille ettei taida kannattaa kierrosta jatkaa. Jatkoin kuitenkin, mutta huomasin kolmosen jälkeen radan olevan niin täynnä mutavelliä ettei se olisi enää kivaa. Lopetin sitten suosiolla.

Posti kuljetti vaihtamani Innova Air Force Champion Colossuksen. Aikas makia peli. Varmaan nyt lähipäivinä tarvii kantaa Lite Basket taas treenipuistoon, kun ilmojen jumalatkaan mitään mahtikelejä luvannut.

Offline BlackStar

• ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★
  • Tomoottajat
  • Konkari
  • *
    • View Profile
« Reply #404 on: 20.03.16 - klo:14:53 »
Eilen about tunnin puttitreeni. Tuntui yllättävän rennolta mitä ei ole kierroksilla tänä vuonna tuntunut. Hyvin upposivat, aika pitkältäkin. Eilen tarttui myös musta Air Force FlatTop KC-Pro Rancho ROC mukaan netistä.