Frisbeegolf-forum.fi

Author Topic: M: Jotain kiekkoja  (Read 2549 times)

Offline Lari

  • Tulokas
  • *
  • Posts: 12
    • View Profile
  • Oikea nimi: Lari Lähteenmäki
  • Seura: LeKi Disc Golf
M: Jotain kiekkoja
« on: 20.04.14 - klo:13:44 »
Laitetaan tarjolle 5kpl P-P2 paino 172g väri keltainen rainbow-stämpillä ja kaikki Uusia 10/10. Nämä mieluiten pakettina.

Huk Lab Dyed Champion Roc3 180g sininen
Pro Destroyer 175g keltainen rainbow-stämpillä
Pro Beast 175g punainen
D-line P3 170g oranssi x-out tripla stämpillä
S-line DD 175g neon keltainen factory second

Kaikki kiekot ovat siis uusia , heittämättömiä sekä tussittomia. Postilla lähtee ja Tampereen alueella voin tiputtaa käteenkin sopimuksen mukaan. Tarjouksia kuunnellaan. Kuvia voi pyydellä maililla.
« Last Edit: 23.04.14 - klo:20:32 by Lari »

Offline mambo

  • Seniori
  • ****
  • Posts: 470
    • View Profile
  • Oikea nimi: Janne Uggeldahl
  • Seura: Talin Tallaajat
Vs: M:Lahjakortti Frisbeepointiin + jotain kiekkoja
« Reply #1 on: 20.04.14 - klo:19:14 »
38€ lahjakortista

Offline Dustee

  • Seniori
  • ****
  • Posts: 274
    • View Profile
    • DustDye
  • Oikea nimi: Joni Tuhkanen
  • Seura: Prodigy Disc Street Team / RFG Ry
Vs: M:Lahjakortti Frisbeepointiin + jotain kiekkoja
« Reply #2 on: 20.04.14 - klo:23:26 »
40€ lahjakortista