Nooniin eilen tuli sitten käytyä pitkästä aikaa pelailemassa Uotilassa kun viimeksi kiekkoa olen heittänyt viime torstaina

Ensin tosiaan pelattiin kierros singlenä joka meni kyllä yllättävän hyvin noinkin pitkän tauon jälkeen ja tulokseksi +4, muutamat pirkut mahtui kierrokseen ja myös sitten yksi triplabogikin joka vähän tuota tulosta sitten huononsi, jotkut heitot oli kyllä ihan pelkkää tuuria kun jonkun puun kautta keskelle väylää yms niin eipä se taidosta kiinni ole

Toinen kierros sitten paripelillä bestshottia josta tulokseksi siis -5 ja voitimme toisen parin yhdellä heitolla joka ratkesi viimeisellä väylällä vasta, tasaista oli kyllä tuo paripeli

Itsellä ihan hyvää suorittamista, vaikka jotkut heitot ei menny sinnepäinkään mihin halusi mutta onneksi pari sitten paikkasi aina
