Frisbeegolf-forum.fi

Author Topic: Leevin kisaploki (7k)  (Read 80529 times)

Offline Vaahis

• Tomoottajat
  • Seniori
  • *
    • View Profile
  • Oikea nimi: Juho Vähätalo
  • Seura: NoFS
Vs: Leevin kisaploki (7k)
« Reply #15 on: 24.05.12 - klo:10:04 »
Jätkä o pienes tikis :) mitkä kisat porissa muka on
viikkokisat \o/

Offline Leevi

• Seniori
    • View Profile
  • Oikea nimi: Leevi Liitti
  • Seura: 7k
« Reply #16 on: 24.05.12 - klo:21:47 »
Jätkä o pienes tikis :) mitkä kisat porissa muka on
viikkokisat \o/
Kuulemma joku innova tourin kisa? En siis varma oo

Offline Leevi

• Seniori
    • View Profile
« Reply #17 on: 26.05.12 - klo:11:37 »
Jos ny tähän välii laitan sit tämmösen... Eli eilen skill shottii uudel puttityylil 50 puttii 6metrist 42/50 joka ei kyllä mun mielest oo kauhee hyvä mut sanotaanko että huonompiki ois voinu olla :D

Offline Leevi

• Seniori
    • View Profile
« Reply #18 on: 28.05.12 - klo:23:33 »
nonii nyt on porin pari kisa pelattu ja voitettiin se miskan kanssa tuloksella -8 :) pelattiin 2 kierrosta areenan puolta siis. laitoin voittoputin jostain 30m päästä koria inessiiviin :D sanoin viel miskalle tiillä ku se manailu huonoja avauksia että ei hätää mä laitan sisää :) ja sitten tänää oli kaarinan viikkokisat... siellä näkee hyvin kuinka umpi surkeeta mun lähipelaaminen on, ku muut laittaa lyhyil tiukoil väylil avaukset lähelle vaikkei heitä pitkälle ni mulla niissä on ihan kauheita vaikeuksia.... päivän positiivinen asia oli holari väylä nro #6 ja voittokiekkona legacy rampage

Offline Leevi

• Seniori
    • View Profile
« Reply #19 on: 05.06.12 - klo:08:33 »
Ei menny vmp open ku strömsössä... Pääosin hyvää peliä mut sit tulee jotain ihan käsittämättömii virheitä... Enkä mä vieläkään osaa lähestyy ollenkaan... Puttaaminenki o vähintään yhtä huonoo

Offline Leevi

• Seniori
    • View Profile
« Reply #20 on: 05.06.12 - klo:08:35 »
Ny kaheks viikkoks lomailee portugalii :) siel on kuulemma jopa 2 rataa mihi me ollaan menossa. Tovottavasti joku kohtuu lyhyt rata jos voi harjotella lähipelaamista. Ja kiekot siis tuli tottakai mukaan ;)

Offline Tapanote

• Ylläpitäjä
  • Ylläpitäjä
  • Konkari
    • View Profile
  • Oikea nimi: Tapani Aulu
  • Seura: Tomoottajat, Kankaanpää / 7k, Turku
« Reply #21 on: 11.06.12 - klo:16:57 »
Onko löytyny mestoja heittää lättyjä?

Offline Leevi

• Seniori
    • View Profile
« Reply #22 on: 16.06.12 - klo:23:49 »
Ei oo vaikka oli jossai netis et tääl saattais olla... No biitsillä voi kopitella :)

Offline Leevi

• Seniori
    • View Profile
« Reply #23 on: 04.07.12 - klo:15:10 »
Noniin SDGO on ohi ja sijoitus oli 39. Kisassa oli 160 osallistujaa avoimessa joten monta pelaajaa jäi taakse. Sijoitukseen oon tyytyväinen koska lähin sillä mielellä kisaan että sijoitus top50 on ok, MUTTA, peliin en oo tyytyväinen, täysin tyytyväinen voi olla vaan 2. kierroksen draivipeliin, vaikkakin draivi oli läpi kisan perus hyvää muutamaa notkahdusta lukuunottamatta. ( 2. Kierroksella puttasinlähes joka väylällä puttasin birdiee joka on tolla radalla sairaan hyvin). Viimeisen kierroksen puttaaminen oli kans ihan ok muihin kierroksiin nähden joilla putti oli suorastaan umpipaskaa kruununa 2 kierros jolla missasin 4-6 metrisii puttei enemmän kun yhen käden sormet. Itseni edessä ei lopputuloksissa ollut yhtään pelaajaa joka olis reitattu alle 10 pistettä mua paremmin eli roikkukohan toi rating taas perässä huolella. Mun rating keskiarvo kisasta oli 996 eli ei ihan päässyt kauden tavoitteeseen et yks kisa yli 1000 mutta sitä metsästäessä :) tästä on kuitenki hyvä jatkaa ja vois vaikka treenata sitä puttia :D tänään lausteen viikkokisat haltuun!!

Offline HAH

• Konkari
    • View Profile
  • Oikea nimi: Harri H.
« Reply #24 on: 04.07.12 - klo:23:49 »
Ja otit haltuun. Hieno tulos!

Offline Leevi

• Seniori
    • View Profile
« Reply #25 on: 05.07.12 - klo:14:00 »
Juu lausteen viikkokisojen voitto tuloksella -5 (54) joka on oma ennätys viikkokisoissa. Otin 7 birdiee ja 2 bogia. Mahdollisuus olis ollu ottaa viel muutama birkku lisää ja pari kohtuullisen helppoo puttimissiä mutta vastapainoks muutama todella hyvä putti. Par 4 väylät meni suhteellisen hyvin ku tolla leiskalla on 5 par4 väylää ja pelasin ne -4 ja sillä yhdellä josta ei tullut birkkua niin puttasin 7 metrisen suoran putin ohi laitteesta... Tästä on hyvä jatkaa viikonlopun kisoihin karjaalle ja poriin!! KAMOO

Offline Leevi

• Seniori
    • View Profile
« Reply #26 on: 07.07.12 - klo:00:39 »
nonii huomenna karjaa haltuun :) tilailin tänään pari kiekkoa frisbeepointista testiin ku ilmaseks sain :D eli tulossa on 2x ch destroyer 175g ja 170g?, ch eagle-x 172g? ja glow aviar 175g.

Offline GARFFi

• Konkari
    • View Profile
  • Oikea nimi: Mikko Karvinen
  • Seura: Tomoottajat
« Reply #27 on: 07.07.12 - klo:11:42 »
nonii huomenna karjaa haltuun :) tilailin tänään pari kiekkoa frisbeepointista testiin ku ilmaseks sain :D eli tulossa on 2x ch destroyer 175g ja 170g?, ch eagle-x 172g? ja glow aviar 175g.

Sillai huonoja kiekkoja.

Offline Leevi

• Seniori
    • View Profile
« Reply #28 on: 08.07.12 - klo:08:33 »
Ääryyden läddyi :D eilen oli Karjaan kisa, ensimmäinen kierros meni todella hyvin ja tuli oma rating enkka 1035 ja olin jaettu kärki koivun pasin kanssa tuloksella 47 = -11, toisella kierroksella aluks hermoilin PALJON ja ekalla viidellä väylällä 3 bogia siitä peli alko kuitenki vähän rullaa ja lopputulos 53 eli -5 ja yhteistulos -16 joka riitti sijaan 4 joka oli tossa porukassa tosi hyvin :) kisassa oli kuitenki 4 yli tonnin reitattuu pelaajaa

Offline Jaani

• Konkari
  • Still Not a Player
    • View Profile
  • Seura: TT
« Reply #29 on: 08.07.12 - klo:10:05 »
Hyvä hyvä! Yleisöäkin oli seuraamassa, joten ei ole helppo paikka pelata. Ykkösryhmässä on aina hankalampaa pelata kuin kakkosryhmässä ja hyvin pidit pääsi. Palkinnoille pääsy erilliskisoissa on aina kova juttu.