Frisbeegolf-forum.fi

Author Topic: O: ROC, BUZZ, DESSU, TIIPPARI kuntoluok 7-10 **OSTETTU** saa poistaa  (Read 3021 times)

Offline viittajeesus

  • Tulokas
  • *
  • Posts: 15
    • View Profile
  • Oikea nimi: Atte
Otsinkon mukaisesti hakusessa ROC, BUZZ, DESSU, TIIPPARI kuntoluok 7-10. Mieluiten noutoa Talista, mutta jos jollain löytyy useampi noista niin myös postia. laittakee yv.
« Last Edit: 30.07.14 - klo:09:53 by viittajeesus »

Offline Danny

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 548
    • View Profile
  • Oikea nimi: Daniel
  • Seura: TFS
Vs: O: ROC, BUZZ, DESSU, TIIPPARI kuntoluok 7-10 *ESPOO*
« Reply #1 on: 28.07.14 - klo:11:52 »
Laitoin YV.
Dagger - Pa1 - Nova - Challenger - Zone -  Drone - Wasp - Buzzz - Stalker - Predator - Force - Nuke

Offline viittajeesus

  • Tulokas
  • *
  • Posts: 15
    • View Profile
  • Oikea nimi: Atte
Vs: O: ROC, BUZZ, DESSU, TIIPPARI kuntoluok 7-10 *ESPOO*
« Reply #2 on: 28.07.14 - klo:16:20 »
Dessu ja tiippari jo hommattu, joten vielä kiinnostais rocit ja buzzit. Muitakin midareita saa tarjota.

Offline viittajeesus

  • Tulokas
  • *
  • Posts: 15
    • View Profile
  • Oikea nimi: Atte
Vs: O: ROC, BUZZ, DESSU, TIIPPARI kuntoluok 7-10 *ESPOO*
« Reply #3 on: 29.07.14 - klo:20:48 »
Dessu ja tiippari jo hommattu, joten vielä kiinnostais rocit ja buzzit. Muitakin midareita saa tarjota.

lisätään ostoslistalle vielä mako3, löytyiskö keneltäkään sopu hintaan

Offline viittajeesus

  • Tulokas
  • *
  • Posts: 15
    • View Profile
  • Oikea nimi: Atte
Lisätään tähän vielä noi ostohinnat, että ihmiset saavat verrtailla tehdessään omia ostoksia.

Star Teebird 171g musta, 8½, 7€
Champion Destroyer, sininen 171g, 8½,  6€
SG-Line MD1 first run  kertaa 2, 9, 14€
Mcpro roc3 tour series 2014, 9 , 8€