Ei outoa jos tuota tapahtuu vähäisessä määrin. Odotan kyllä, että C-CD2 olisi paljon suorempi kuin hieman käytetty C-PD:ni joka mun 90-100m kädellä alkaa feidaamaan flätistä lähes välittömästi. Siitä se onkin hyvä kiekko, sitä voi heittää kuin palloa . 
C-PD saa olla jo melkoisen hakattu että lentäisivät samalla tavalla, varsinkin ne jyremmät runit.
Itse melkeen kääntyisin sen G-CD2 puoleen jos haluaa nopeammin suoran draiverin tästä. Oon vuoden vaihtelevasti paiskonu tota c-muovista eikä se feidi siitä oo mihinkään lähteny. Turnaa nyt pikkasen enemmän ku uutena käytännössä ei yhtään. Heitän tolla sinne sataseen ja vähän yli ku oikeen osuu taivasmerkit kohdilleen.
Ensimmäiset kokeilut komppaa tätä. On CD
2 C-Line alivakaampi uutena kuin vuoden heitelty C-Line PD, sen näkee kiekon siivestäkin kyllä silmällä. CD
2 menee suoraan flättinä 60-70 ja alkaa sitten feidata, PD menee mun kädellä flättinä vähemmän ja alkaa ns. sukeltamaan alas eli on jyrempi. Hyvältä tuntuu kädessä tuo CD2, en vaan tiedä onko sillä paikkaansa mun bägissä kun on 2xFD, 2xPD, 2xTD ja kaikki C-Linea. TD ja FD lentää suht samalla tavalla, toki TD hieman pidemmällä kun täysiä heittää. Toisaalta FD ja CD
2 voisi olla sopiva kaksikko jos tuosta nyt haluaisin settiä yksinkertaistaa, PD kun on mun käyttöön ehkä liian jyrä? Noiden lisäksi ehkä alivakaa D-Line FD?