ekat n. 10 heittoo 175g flätillä FD2:sella (josko niitä muunlaisia onkaan) rystyllä ja forella. Vähänniinkö firebird ja FD olis saanut lapsen, eli vähän kesympi fire. Mittaa tulee about saman verran (eli mun kädellä joku 85m kun suoremmat kiekot flättinä suoraan+feidi noin 100m) ellei pikkasen pidemmälle koska ei feidaa niin jyrkästi ja aikaisin kuin fire. Kestää aika hyvin heittovirhettä, jos lähtee käyttäjän virheen vuoksi antsassa, palaa sieltä hitaan varmasti aina. Ei kuitenkaan silleen terävään "joo, ehei tonne ollenkaan kuule" tyyliin mitä fire.
Ihan jees ensitutustuminen, laittanen bägiin AJ tiipparin tilalle jota olin muutenkin häätämässä bägistä, about samantyylinen on tuo FD2 mutta rauhallisemmat liikkeet.
2nd run FDtä en oo koskaan heittäny, mut jos se on about tällanen kun FD2 niin ymmärrän miksi joku sanoo sitä minifireksi. Mikä ei oo huono asia.
ps. verrokkina oli 1st run FD (ei voi puhua samassa lauseessa), AJ tiippari ja champ fire miedolla kuvulla, sekä 170g 3rd run C-PD. Tää viimeksmainittu, miks ihmeessä oon ottanu bägistä pois, tuohan menee kovaa ja pitkälle satavarmalla lentoradalla. Mul tais tulla jotain lipsumisongelmaa (omasta syystä varmasti) ja sitä kautta epäluottamus. Joutuu ottaan ehkä takasin.