Frisbeegolf-forum.fi

Author Topic: Misin kisablogitijeeri (Tomoottajat)  (Read 193459 times)

Offline GARFFi

• Konkari
    • View Profile
  • Oikea nimi: Mikko Karvinen
  • Seura: Tomoottajat
Vs: Misin kisablogitijeeri (Tomoottajat)
« Reply #105 on: 01.11.12 - klo:17:38 »
Viikon tauko ollu heittohommista, tänään käytiin avaamassa turkulainen -puttikisa. Oommä vaan paska korilla.

3 rundia otettiin.

1; 5m 7/10, 10m 1/10 ja 15m 0/10 9p
2. 5m 7/10, 10m 3/10 ja 15m 0/10 13p
3. 5m 10/10, 10m 3/10m ja 15m 1/10 19p

Ekassa rundista kympistä varmaan 4 yläpeltiin.

Toisella rundilla meinas keittää ku ensimmäiset 5m sarjan 2puttia, eka yläpeltiin ja toinen tolpasta pihalle..

On mun puttini sellasta hakemista että huhhuh. Haarasta menee kyllä kymppiin asti iha jees, mutta 15m iha turha koittaa.. Tiä mitä täs tekis, uskaltaisko vaihtaa taas puttihommat suoraan puttiin ja olla ens kausi kusessa taas. Pistää korpeemaan.

Offline HAH

• Konkari
    • View Profile
  • Oikea nimi: Harri H.
  • Seura: 7k
« Reply #106 on: 01.11.12 - klo:17:54 »
On mun puttini sellasta hakemista että huhhuh. Haarasta menee kyllä kymppiin asti iha jees, mutta 15m iha turha koittaa.. Tiä mitä täs tekis, uskaltaisko vaihtaa taas puttihommat suoraan puttiin ja olla ens kausi kusessa taas. Pistää korpeemaan.

Mikä estää heittämästä kahdella tyylillä? Kauempaa suoraan ja läheltä "varmempi" haara?

Offline Lassi

• Konkari
  • HÖYYYYY
    • View Profile
  • Oikea nimi: Lassi Salminen
« Reply #107 on: 01.11.12 - klo:18:03 »

Mikä estää heittämästä kahdella tyylillä? Kauempaa suoraan ja läheltä "varmempi" haara?
Kaikkee muuta ku varma se misin haara, lähtee hämärimmäs kulmas...

Offline GARFFi

• Konkari
    • View Profile
« Reply #108 on: 01.11.12 - klo:18:04 »

No ei periaatteessa mikään, mutta miten sitte tulis kahta tyylii reenattua? Kylä mä oon tota hyppyputtia tehny täs ympyrän ulkopuolelta mutta syksysin on paskaa ku jalat ei pidä. Mutta siinä varmaan pysytään. Ihmeen hyvää tulosta silti saanu aikaseks ku kattoo noita mun puttitilastoja.

Offline GARFFi

• Konkari
    • View Profile
« Reply #109 on: 01.11.12 - klo:18:04 »

Kaikkee muuta ku varma se misin haara, lähtee hämärimmäs kulmas...

Mutta kylä se aika hyvin siä laittees kopisee..

Offline Tapanote

• Ylläpitäjä
  • Ylläpitäjä
  • Konkari
    • View Profile
  • Oikea nimi: Tapani Aulu
  • Seura: Tomoottajat, Kankaanpää / 7k, Turku
« Reply #110 on: 01.11.12 - klo:18:12 »
No ei periaatteessa mikään, mutta miten sitte tulis kahta tyylii reenattua?

Kyllä mä ainakin treenaan haaraputtejakin jokaisessa puttitreenissä. Aiemmin ne oli aasinekstiää, nykyään uskaltaa putata haarastakin ihan yhtä lailla kuin normista. Ei ne yhtä usein sisään mene, mutta enää ei pelota. Lisäks mä puttaa tosi paljon myös polvelta - ihan treeneissäkin.

Offline GARFFi

• Konkari
    • View Profile
« Reply #111 on: 01.11.12 - klo:18:15 »
No ei periaatteessa mikään, mutta miten sitte tulis kahta tyylii reenattua?

Kyllä mä ainakin treenaan haaraputtejakin jokaisessa puttitreenissä. Aiemmin ne oli aasinekstiää, nykyään uskaltaa putata haarastakin ihan yhtä lailla kuin normista. Ei ne yhtä usein sisään mene, mutta enää ei pelota. Lisäks mä puttaa tosi paljon myös polvelta - ihan treeneissäkin.

Haaraputissa ei oo mitään muuta vikaa ku sais siihen jerkkua ja aina lähteen flättinä puhtaasti. Ei kävis ikinä mieles vaihtaa edes puttityyliä.

Offline Tapanote

• Ylläpitäjä
  • Ylläpitäjä
  • Konkari
    • View Profile
« Reply #112 on: 01.11.12 - klo:18:20 »
Haaraputissa ei oo mitään muuta vikaa ku sais siihen jerkkua ja aina lähteen flättinä puhtaasti. Ei kävis ikinä mieles vaihtaa edes puttityyliä.

Et sä siitä haarasta voi putata mitenkään yli 20m putteja. Ei se vaan lennä sillä tekniikalla mitenkään kovin pitkälle. Eli kyllä se kannattaa se pitkäkin putti reenata.

Offline GARFFi

• Konkari
    • View Profile
« Reply #113 on: 01.11.12 - klo:18:22 »

Et sä siitä haarasta voi putata mitenkään yli 20m putteja. Ei se vaan lennä sillä tekniikalla mitenkään kovin pitkälle. Eli kyllä se kannattaa se pitkäkin putti reenata.

No en voikkaan. Kylä se 20m on sellanen että hyvä jos osuu laitteeseen. Emmä pety niinku sinä jos ei mee sieltä.. :D

Offline Tapanote

• Ylläpitäjä
  • Ylläpitäjä
  • Konkari
    • View Profile
« Reply #114 on: 01.11.12 - klo:18:24 »
No en voikkaan. Kylä se 20m on sellanen että hyvä jos osuu laitteeseen. Emmä pety niinku sinä jos ei mee sieltä.. :D

Jep. Mäkään en pety jos en oo 140 metristä millissä. Eli meillä molemmilla on puute pelissä, jonka voi korjata treenillä.

Offline GARFFi

• Konkari
    • View Profile
« Reply #115 on: 01.11.12 - klo:19:12 »

Jep. Mäkään en pety jos en oo 140 metristä millissä. Eli meillä molemmilla on puute pelissä, jonka voi korjata treenillä.

Oonko mä mököttäny jostain tollasesta.. Syytäki on, koska nua heitetään midarilla.

Offline GARFFi

• Konkari
    • View Profile
« Reply #116 on: 07.12.12 - klo:20:53 »
Tänään raaka määrä pilkkimistä jarmon kans ja vatsahappojen tyydyttämistä egeläisellä.

Offline Vaahis

• Tomoottajat
  • Seniori
  • *
    • View Profile
  • Oikea nimi: Juho Vähätalo
  • Seura: NoFS
« Reply #117 on: 07.12.12 - klo:21:10 »
Tänään raaka määrä pilkkimistä jarmon kans ja vatsahappojen tyydyttämistä egeläisellä.
NOI-LI!

Offline GARFFi

• Konkari
    • View Profile
« Reply #118 on: 28.12.12 - klo:21:11 »
MA: kinkkua vitusti
TI: kinkkua vitusti
KE: Hokia vitusti
TO: Hokia vitusti
PE: puttausta ja sisähallirispiikisan voitto auluja vastaan. ihmeen hyvin uppos putti ja suorana, en putannut juuri haarasta.

Tuli Juholta saatua TL:ää koitettua ja on aika mukavan suora. Käytetty tiippari oli kans koitossa ja se käänsi vähä yli, pari helmee siis.

Offline GARFFi

• Konkari
    • View Profile
« Reply #119 on: 13.01.13 - klo:18:37 »
Tuli kans alotettua 2013 puttireenailut. Hakusessa suora putti, jotta ei tarvisi haarasta putata. Ei kovinkaan mairitteleva ensimmäinen tulos mutta en pidä aivan aasinpaskanakaan. Pihalla tietysti.

6metrin matkalta tulee puttailtua nyt, kun ei pysty oikeen pidempiä tuolla hangessa ettei mee kiekot hukkaan. Pidennetään matkaa kunnes 90% menee sisään. Tarkotus ois saada kiekot lähteen aina samallalailla.

Tässä vuoden ekassa reenissä selkeesti ohimenneet putit oli yhden käden sormien laskettavissa, yleensä putit nousi yläpantaan. Oli siä niitä kuuluisia nokka alhaalla tolppaan puttejakin.
« Last Edit: 13.01.13 - klo:18:41 by GARFFi »