Frisbeegolf-forum.fi

Author Topic: Misin kisablogitijeeri (Tomoottajat)  (Read 195160 times)

Offline GARFFi

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 2 944
    • View Profile
  • Oikea nimi: Mikko Karvinen
  • Seura: Tomoottajat
Vs: Misin kisablogitijeeri (Tomoottajat)
« Reply #390 on: 23.04.14 - klo:20:02 »
Kylä sitä viinaa on.

Offline Lassi

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 1 531
  • HÖYYYYY
    • View Profile
  • Oikea nimi: Lassi Salminen
  • Seura: Tomoottajat
Vs: Misin kisablogitijeeri (Tomoottajat)
« Reply #391 on: 23.04.14 - klo:20:09 »
Ei se hyllys mitään auta.

Offline GARFFi

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 2 944
    • View Profile
  • Oikea nimi: Mikko Karvinen
  • Seura: Tomoottajat
Vs: Misin kisablogitijeeri (Tomoottajat)
« Reply #392 on: 23.04.14 - klo:20:13 »
Juu, ei. En oo alkoholisti.

Offline Riku

  • Seniori
  • ****
  • Posts: 356
    • View Profile
  • Oikea nimi: Riku Anttila
  • Seura: Vampulan Urheilijat
Vs: Misin kisablogitijeeri (Tomoottajat)
« Reply #393 on: 23.04.14 - klo:21:34 »
Jaa kuningasholillako tän pelin sais kuasii?!? :o
Malauta ilmankos omaki peli o täyttä kuraa nykysin ku kohta 26v selvistäpäin oltu...

ALKOON SIIS--->!

Offline GARFFi

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 2 944
    • View Profile
  • Oikea nimi: Mikko Karvinen
  • Seura: Tomoottajat
Vs: Misin kisablogitijeeri (Tomoottajat)
« Reply #394 on: 23.04.14 - klo:21:36 »
No kyllä se ruuvveja höllää ja tekee hyvää kiessien jälkeen saunas napata vähä holloo mutta ei ny muuten.

Offline Lassi

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 1 531
  • HÖYYYYY
    • View Profile
  • Oikea nimi: Lassi Salminen
  • Seura: Tomoottajat
Vs: Misin kisablogitijeeri (Tomoottajat)
« Reply #395 on: 23.04.14 - klo:22:05 »
Kyä se on hyvä nollata sipuli joskus kunnolla ja seuraava päivä huilia vallan rykimäti  8)

Offline GARFFi

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 2 944
    • View Profile
  • Oikea nimi: Mikko Karvinen
  • Seura: Tomoottajat
Vs: Misin kisablogitijeeri (Tomoottajat)
« Reply #396 on: 23.04.14 - klo:22:06 »
Mä tartten fiiliksen siihen hommaan.

Offline SpinPuttaaja

  • Tulokas
  • *
  • Posts: 29
    • View Profile
  • Oikea nimi: Vili S.
Vs: Misin kisablogitijeeri (Tomoottajat)
« Reply #397 on: 28.04.14 - klo:12:04 »
Itellä tekee ainaki välipäivä hyvää.

Offline GARFFi

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 2 944
    • View Profile
  • Oikea nimi: Mikko Karvinen
  • Seura: Tomoottajat
Vs: Misin kisablogitijeeri (Tomoottajat)
« Reply #398 on: 28.04.14 - klo:13:57 »
Mulla ja.

Tänään ei ollu vällipäivä. Tänään reenattiin forea, jotka lähtikin kovaa suurinpiirtein sinne mihin pitääkin, niin kauan ku enerkiaa riitti. Sitte ku se loppu ni rupes tuleen kovia hyssejä ja myyrän nussijoita. :)

Offline GARFFi

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 2 944
    • View Profile
  • Oikea nimi: Mikko Karvinen
  • Seura: Tomoottajat
Vs: Misin kisablogitijeeri (Tomoottajat)
« Reply #399 on: 09.05.14 - klo:20:44 »

Offline Lassi

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 1 531
  • HÖYYYYY
    • View Profile
  • Oikea nimi: Lassi Salminen
  • Seura: Tomoottajat
Vs: Misin kisablogitijeeri (Tomoottajat)
« Reply #400 on: 09.05.14 - klo:22:15 »
Paljon puhuttu välipäivä taas selvästi  ;D

Offline GARFFi

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 2 944
    • View Profile
  • Oikea nimi: Mikko Karvinen
  • Seura: Tomoottajat
Vs: Misin kisablogitijeeri (Tomoottajat)
« Reply #401 on: 09.05.14 - klo:22:37 »
Yeeeeap. Ei satanu.

Offline GARFFi

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 2 944
    • View Profile
  • Oikea nimi: Mikko Karvinen
  • Seura: Tomoottajat
Vs: Misin kisablogitijeeri (Tomoottajat)
« Reply #402 on: 12.05.14 - klo:11:29 »
Puretaanpas omaa 'ekaa' kokonaista kisaa tälle vuodelle, kun Easter Open meni penkin alle. Kokonaistulos 19/83 mihin oon ihan tyytyväinen. Kaikki kiessit pakkaselle, ei mitään hurjia määriä, mutta kun putata pelottaa järjettömän paljon niin ei paljon parempaan kykene. En voi väittää, ettenkö olisi draivannut ja lähestynyt aivan pirun hyvin, kun valehtelematta puttasin noin. 5kpl yli 5metristä sisään. Hukkasin männä viikolla puttini enkä ennen kisakierroksia sitä löytänyt vaikka yritin jauhaa ja ettiä, niin jouduin vetään haaranostolla kisan läpi. Sitä en ollut käyttänyt kuin pakosta, mutta toivottavasti tämä putin pelko menee ohi ja se oli vaan kauden ekan kisan jännitystä. Ok, ja asiaan!

KIERROS 1, LÄHTÖ P7


P7: Dessulla hysseflippiä, flippaa jos flippaa mutta ei pitäis tulla kolmosta isompaa. 20m korista vasemmalla, sieltä alle ja par.
P8: Fore PD2:sella molefuckeri, Novalla myös vähän molefuckeri mutta skippas sen verran että nostopar.
P9: Dessulla piti heittää matala oikeelle, koska tuuli ois vieny outtiin. Onnistuin, mutta dessu kuitenkin flippas vähän ja cutrolleri väylään n. 60m tiistä. Siitä 1st run C-PD:llä piti heittää flättinä että pysyy väylässä, mutta osui johkin ninjaoksaan ja jäi oikeeseen reunaan. Firellä päätin heittää forehyssen mutta näpit oli sen verran jäässä että lähti flättinä kädestä ja suoraan sinne vasemmalle pusikkoon. Onneks ei mennyt outtiin. Putti alle ja nostobogey.
PX: Dessulla suoraan sinne koivurivin taakse tai jos ei jaksa niin jääpä siihen pelin päälle. Tuli aivan ryöttäsen huikee draivi, joka oli kiinteeltä koriltä n. 25-30m, sen viimesen haavan? alla. Siinä edessä hyvä iso väli, kun ei voinut puitakaan kiertää mutta Roc osui johkin ninjaoksiin taas mutta onneks meni läpi. 12m leijaputtikoitto vähän oikeelta ja takaa ohi ja nostobirdie.
P12: Vastatuuli, joten päätin heittää seiftin, jonka heitinkin liian seiftisti ekaan puuhun. Siitä kuitenkin samaisella rocilla hyssessä kovaa ja milliin. birdie
A4: Vastatuuli, joten päätin heittää flättinä alivakaata rocia. Osu hyvin välliin ja siihen pihlajaan ja kimpos vasemmalle. Otin Novan ja pistin pieneen antsaan että ei liu'u sielä griinillä sitten. No Novahan suoristi antsasta ja paino suoraan kuusen alle. Sieltä putti ohi ja onneks paluuputti entistä vaikeemmasta asennosta meni sisään. TURHIN bogey
A5: 1st run C-PD:llä pieneen antsaan josko tulis takas, ja tulikin, mutta n. 10m putti ei houkuttanut, koska siellä korin takana vaani se puska, jonka takaa toivoton yrittää paluuputtia sisään, jos missaa tai kori sylkee joten alle ja par.
A6: Hysse dessulla oikeelta ja tuuli paino alas n. 15m ja sieltä alle ja par.
AX: Tuuli kävi oikealta takaa viistosta ja päätin heittää vakaalla dessulla kovaa hyssen, jonka tuuli toisi sitten inboundsiin ja pitkälle. Griplockasin heiton vähän ja lähti matala sekä s*****an luja draivi suoraan kiinteen tiin takana olevaan kuusikkoon. Onneks pomppas etupuolelle sen verran että pääsin pystyasennosta heittämään foren väylälle. Siitä FR S-P2 milliin ja nostopar.

A9: Kulunu D-P2 niin vasenta reunaa kun riittää temmiä(uskallusta, tällä kertaa) vetää niin poika on nostolla. Näin kävikin, birdie.
A1: Dessu pieneen antsaan korkealle niin oikasee ittensä liitoon. Lähtikin matalana ja sinne n. 140m tietämille 5m aidasta. Paikka oli hyvä, mutta se pieni nousu ja lasku siinä niin ei ollut tuulesta mitään hajua. Heitin alivakaata rocia flättinä hissukseen että kääntää hieman ja palauttaa kun vauhti loppuu. Roci kippas sinne männikköön mutta sain sen puttaamalla alle ja par.
A2: PD2 fore pieneen antsaan ja skipillä pariin metriin, birdie
A3: S-P2 noseuppina vähän korista oikeelle niin on nosto, mutta tällä kertaa lähtikin korin vasemmalle puolelle sihtaus ja jäi sellanen 6-7m putti, jonka upotin, birdie
P1: Suoralla rocilla vasenta puolta, jonka muistin hieman kääntävän yli, muttei tehnyt niin. Osui koivuun, sieltä alle ja par. (Gameplänissä tiipparihysse)
P2: Firefore vähän pitkäksi takapusikkoon ja sieltä 0puttilinjaa joten alle ja par.
P3/4: Firellä suoraan koria kohti ja skippi vasuriin ja vajaa. Alle ja par. (Reenissä yks cutrolleri tiipparilla ja firellä förrönen niin otetaan nyt ekan rundin avaus varmasti..)
P5: PD2 hysse liikaa suoraksi ja kummun päälle, antsalla alle ja nostopar.
P6: Eagle kippas ylitte kunnolla kun petti tii alta, mutta onneks ei menny bunkkeriin vaikka yhtäkkiä katos ilma alta. Alle ja par.


57/60 eli -3 eka kiessi. Tarkotus oli pelata mitään suurempia riskejä kierros ja kattella missä ollaan. Ens rundille päästiin kolmoskorttiin.

Offline GARFFi

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 2 944
    • View Profile
  • Oikea nimi: Mikko Karvinen
  • Seura: Tomoottajat
Vs: Misin kisablogitijeeri (Tomoottajat)
« Reply #403 on: 12.05.14 - klo:11:47 »
2 KIERROS, LÄHTÖ A3


A3: Sama gamepläni kuin ekalla kiessillä, mutta nyt vielä lipes kädestä. Joku 10m ohi ja par
P1: Sama homma kuin ekalla kiessillä, rocia vasemmalta puolelta. Nyt käänsi ja vissiin vähä liian matala ykköseksi, mutta osui tolppaan. nostobirdie
P2: Firefore aivan liian lujaa ja korin taakse pitkäksi ja vielä koivun taakse. Putti alikseen ja par
P3/4: Nyt rohkeemmin firellä outin päältä, hyvin tuli johonkin 4-5m ja birdie.
P5: Firellä korkee piikkihysse ja tuuli nappas kiinni ja vei vasemmalle mettikköön korin tasalle. Venytysrannari jostain 6m tienoilta pönttöön ja birdie
P6: Nyt ei pettänyt tii alta, mutta tuuli tiputti kiekon bunkkeriin. Alle ja nostobogey
P7: Tii petti alta ja first tree, mutta jatkoi matkaa vielä siitä n. 40-50m. Fireforehysse vällistä milliin ja par
P8: Firefore griplock ja paaaaaaalijon vasemmalle. Sieltä lähestyin puuhun. Sen jälkeen tapahtui eka puttigriplock ja viidestä metristä n. metrin oikeelta hyssessä ohi. Paluuputti ineen, bogey
P9: Dessu lipes ja osui koivuun vasemmalla. Jatkoi kuitenkin matkaa n. 40m myös sinne pusikon lähettyville. Sieltä eaglella hyvä draivi, muttei kääntänyt yli niin paljon kuin oletin ja johonkin reiluun 15m, sieltä alle ja par.

PX: Sama kaava kuin ekalla kiessillä, dessua pieneen hysseen ja katellaan ollaanko fairwayssä vai siellä koivurivin takana. Oltiin fairwayssä, samalla kohtaa kuin parigolffissa. Parigolffissa pistin 12m pitkäksi lähärin korista, nyt pistin ninjaoksaan ja suoraan kimpos oikeelle. Siittä FR S-P2 milliin ja nostobirdie.
P12: Edelleen vastanen, en koita yli. FR S-P2 seifti mutta aikapaljon vasempaan reunaan. Sieltä hain piikkihyssee liian kaukaa ja jäi n. 10m putti. Putti aliksen päälle ja ulos, par.
A4: Vastatuuli, plutkua rocia flättinä ja just hipas pihlajaan keskellä. Nyt paremmin alle rynkkyforella ja nostopar.
A5: 1st run C-PD ei palauttanut pienestä antsasta ja osui oikeella koivuun. Siitä hyppyputti alle ja par.
A6: Dessu hyssellä suurinpiirtein samaan paikkaan kuin viimeksi, ehkä vähän kauemmas korista. Seiftiä alle, mutta tuuli tiputti sen maahan n. 8metriä korista ja 4-5m lieltä. Putti ylikseen ja paska bogey
AX: Dessua pieneen antsaan ja lujaa eteenpäin, no, eteenpäin meni vähän kehnosti mutta ylöspäin mainiosti. Jäi kuitenkin siihen johki reiluun 120m vaikka suuntana oli taivas. :D Valitsin alivakaan tiipparin alivakaan rocin sijaan ja se oli virhe, Tiippari lähti matalana ja osu areenan betonivallin reunaan ja kimpos vähä eteenpäin. Pitkä putti alikseen ja nostopar.
A9: Eli temmillä vasenta reunaa pitkin, mutta nyt lähti flättinä ja meni n. 8m pitkäksi, kumma juttu, mutta upposi! birdie
A1: Dessua antsaan korkeelle linjalle ja nyt lähti hyvin, koivujen väliin n. 50m korista. Tiukkaa fireforee joutu hakeen ja onnistuin siinä, mutta kupille ei olis päässy muutakuin skipillä. Arvatkaa skippasko? not. Putti ohi ja vielä paluuputti jotenkin ketjunännihässäkällä ulos ja bogi. Malauta.
A2: Forella PD2 täysiä ihan sama mihin. Onneks osu vastapenkkaan ku lähti s*********************tanan lujaa ja jäi joku 20m lähäri joka alle ja par.


59/60 ja paskan maku suuhun väylän A1 pelaamisesta. Muuten hyvä fiilis koko kiessin kun hyvää huulta lensi kokoajan mutta sitten tuli perseiltyä tuo A1, jota ei pystynyt vaan unohtaan.

Sijalta 13/83 sunnuntain klo 13 lähtöön.

Offline GARFFi

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 2 944
    • View Profile
  • Oikea nimi: Mikko Karvinen
  • Seura: Tomoottajat
Vs: Misin kisablogitijeeri (Tomoottajat)
« Reply #404 on: 12.05.14 - klo:12:09 »
KIERROS 3, LÄHTÖ A1


A1: Dessua samalla kaavalla, korkeelta antsasta. Nyt jäi pykälän turni vielä saavuttamatta ja feidas sinne 130m tikun tietämille koivuille. Lähäri oli huono, meni vasemmalle kuusikkoon mutta sieltä onneksi läpi ja pistin kympin putin inserttiin! birdie
A2: Fore PD2:sella antsaan ja kovaa, ja näytti hyvältä mutta oli ilmeisesti ottanut reverseskippiä koska oli yli 15m korista pois päin. Puolikoitto alle ja par
A3: Samaa kaavaa FR S-P2 ja n. 8m putti jäi puun takaa, alaraudan päälle ja ulos, par
P1: Rocia vasenta puolta, nyt osui oksiin ja tippui alas. 25m lähäri alle ja par
P2: Firefore sopivan kovana oikeeseen välliin ja nostobirdie
P3/4: Firee outin päältä pienessä hyssessä, korin taakse rytöläjään ja sieltä 6m putti alikseen. Harmitti, kun olis pitänyt laittaa mutta joutu pelkällä ranteella vetään rytökärpänpesästä.
P5: Piikkihysse taivaalle, tuuli nappas, vei vasemman puupusikon VASEMMALLE puolelle. No, enhän päässyt ekalla pois vaan jäin sinne mettikköön puttaamaan paria noin kympistä. Ohi. Paluuputti liikaa oikealle ja ulos, kisan eka tuplabogey.
P6: 1st run C-PD:tä kovaa antsaan jos palauttais korille päin, ei palauttanut. Alle ja par
P7: S******n tiin takia petti taas draivissa jalka ja eka koivu vasemmalla. Alivakaalla rocilla yritin samaan väliin kuin fireforella aiemmin, mutta meni liian aikasin siitä ohi. Koitto leveestä haarasta jostain 12m sisään mutta tolppaan ja nostobogey

P8: Firefore noin kymppiin ja putti liikaa ylös ja vasemmalle ja ulos. par
P9: Dessulla avaus lipes koivun vasemmalta puolelta mutta onneksi tuuli tiputti alas ennen puskaa. Sieltä 1st run C-PD:tä pieneen antsaan ja toivoin feidiä korille mutta kiekko nousi ja osui korista oikeella olevan puun oksiin ja jäi johkin 15m, sieltä alle ja par.
PX: Dessulla pitkä ja kova avaus fairwayhyn, josta firellä matalaa piikkihysseä toivoen että tulee ryöttänen skippi, osu oksaan ja siihen. FR S-P2 hyssellä pariin metriin ja birdie.
P12: Hyvä tuuli, oikeelta vasemmalle että vie feidiä kupille päin joten annetaan yleisölle draivia. Ei ollu paljoo antamista siinä muuta kuksilla, kun lipes kohti koivua mutta meni oksista läpi n. 20m putille, huono eagleyritys mutta birdie kuitenkin.
A4: Rocia edelleen siihen tiukkaan väliin ja nyt meni pihlajan alta oikeelta puolelta, tiesin että nyt ollaan lähellä ja kyllä, 3m ja birdie!
A5: 1st run C-PD:tä edelleen antsaan mutta syvälle koivikkoon. Tein huonon päätöksen ja yritin ranteella nepata putteria kupille pienestä välistä, ja ei osunut. Alle ja nostobogey
A6: Dessulla hysse lipes kädestä ja ekaan puuhun oikealla, sieltä kimmoke puun alle vasemmalle johonkin 40m korista, lähäri jää vajaaksi ja sen yhden ainoon puun taakse etten voi putata, alle ja bogey
AX: Dessua kovaa antsaan ja kohtuu matalana ja mittaa kertyi 150m. Roci 3metriin ja birdie
A9: Samaa temmitouhua D-P2 ja 3metriin puun alle, birdie ja tuuletukset!


Saakutinmoinen taistelukiessi 58/60 ja olin tyytyväinen. Puttaaminen vihdoinkin loppui ja pelasin ekan kisan evö underiin joka kiessin, kun aina ennen olin möhlinyt viimesen pari pinnaa päälle tai vastaavaa. 2kierroksen A1 ja kolmannen kierroksen P5 on ainoat jotka harmittaa, kun niihin taisi kaatua SM-kisapaikan varmistus, mutta tulokseen oon tyytyväinen. Nyt tarvii löytää se putti takaisin ja hieroo sitä. Sijoitus 19/83.

Taidan pistää vielä parigolffista summa summarumin hetken päästä.