Hienosti vedetty eka kierros Misi! Tokalla vaan vähän niinkun luovutit jo ennenkun kierros ees alko ja aloit vaan toivomaan et ukkonen keskeyttäis kisat ja ekan kiessin tulokset jäis voimaan. Se on ihan sama missä poolissa pelaat ja ootko kärsässä vai et, tarkotus on joka kiessillä selättää rata eikä ihmetellä mitä porukkaa pelaa ympärillä. Itekkin sorruin SDGO:ssa tohon samaan, kun ympärillä oli maailman luokan tähtiä. En pelannu enää omaa peliä enkä rataa vastaan, vaan alitajuntaisesti ajattelin koko kiessin et oon niin väärässä porukassa ja pelasinkin vähän sen mukaan. Samallailla sitä on pelannu ekan kierroksen ku muutkin poolissa olijat, joten samanlaiset mahdollisuudet on toisellakin kiessillä. Ei ne taidot siinä kierrostauolla mihkään oo kadonnu.
Nää, eiku se kesketyshomma oli ihan huuli mitä vaan hoin kokoajan

Mä sanoinkin siinä A4:sella, että yritän vaan pelata omaa peliä. Mun tavotteeni oli molemmilla kiesseillä pelata 4-5 heittoa alle radan parin, enkä toisella kiessillä jääny siitä ku sen 5-6 heittoa, että pidän silti hyvänä kisana tätä ittelleni. Olis voinu mennä paljon huonommin tossa vesisateessa, nytkun oikeesti pelattiin vesisateessa. Oli aukeata ja joutu oleen satikan alla aika paljon kuivailemassa ja pitämään kiirettä ettei kiekko kastuisi heti sillä välin ku kävelet lielle, jos vrt. 5tr, jossa viimeks oon pelannu vesisateessa, niin siellä puut suojaa paljon ja vesisateelta välttyy aika paljon.
Putti ja lähärit toimi kisan alusta loppuun normaalisti, yks huono lähäri oli P11 josta sen bogin nappasin sitten. Mutta vesisateella en päässy draiveilla tarpeeks pitkälle ku jäi matalaksi. Mutta mulla oli saatanan hienoo lähtee kärsästä, hakee se kansio siitä ja varsinki ku oli huippuja kavereita ryhmällinen. Se oli sitä rentoo peliä!