Frisbeegolf-forum.fi

Author Topic: Mukille-blogi: Naisharrastajan näkökulma  (Read 195037 times)

Offline sanze

• Seniori
    • View Profile
    • Blogi
  • Oikea nimi: Sanna
  • Seura: LeKi Disc Golf
Vs: Mukille-blogi: Naisharrastajan näkökulma
« Reply #75 on: 29.12.15 - klo:11:30 »
Se on ihan vaan Terni.

Ostin metal flakena ternin ja tiipparin ku tykkäsin tuosta violetti/hopea -labyrinttisekoituksesta. Noh, tiippari tulikin lineaarisella rainbow-stämpillä, joten se ei mulle sovellu (koristeeksi) ja annankin sen eteenpäin.

Kohtuu normikiekko siis, joka vaan sattui mielyttämään silmää. :)

Offline sanze

• Seniori
    • View Profile
    • Blogi
« Reply #76 on: 31.12.15 - klo:09:07 »
Kokeilin elämäni toisen kerran JYLYä ja tulos parani. 393 nyt :)

Mietin et jos tota ehtis tehä useemmi ku kerran kahes tai kolmes viikos, ni vois parantua vähä vauhdikkaammin. :D Nooh.. Kohta on enempi vapaa-aikaa... Muutto nimittäin check!

Offline sanze

• Seniori
    • View Profile
    • Blogi
« Reply #77 on: 04.01.16 - klo:11:37 »
Koitanpa tänään ehtiä runoileen joulusta, uudesta vuodesta, kiekoista sisustuksessa ja ostinpa viimein sen repunkin! :D

Offline sanze

• Seniori
    • View Profile
    • Blogi
« Reply #78 on: 04.01.16 - klo:22:48 »
Jääkiekkopelit meinas häiritä kirjottamista, mutta sain mä jotain raapustettua:

http://mukille.blogspot.fi/2016/01/joulu-rempatessa-ja-muuttaessa-uus-vuos.html

Eiks oo komee "torni"? :D

Offline sanze

• Seniori
    • View Profile
    • Blogi
« Reply #79 on: 06.01.16 - klo:10:36 »
Ja ne jotka ei jaksanu lukee edellistä blogitekstiä, mutta muuten osallistuivat reppu-keskusteluun, niin päädyin siis ostamaan Prodiscuksen 20+ repun.

Sain sen sopivaan hintaan 1.1. , "oikeen värisenä" ja sadesuojien ym. kera, niin ei tarvinnu enää miettiä. :)

Offline villek

• Täysjäsen
    • View Profile
  • Oikea nimi: Ville K
  • Seura: DGH
« Reply #80 on: 06.01.16 - klo:13:12 »
Tää harrastus lähtee aika nopeesti ja herkästi lapasesta, näemmä..  ;D

Offline Mikavain

• Seniori
    • View Profile
« Reply #81 on: 06.01.16 - klo:13:51 »
Ei kai nyt vielä voi lapasesta lähdöstä puhua, kun eka reppubägi vasta, eikä kiekkojakaan vielä kolmenumeroisia lukuja.  :P

Offline sanze

• Seniori
    • View Profile
    • Blogi
« Reply #82 on: 06.01.16 - klo:14:01 »
Tää harrastus lähtee aika nopeesti ja herkästi lapasesta, näemmä..  ;D

Heh. :D

Ei kai nyt vielä voi lapasesta lähdöstä puhua, kun eka reppubägi vasta, eikä kiekkojakaan vielä kolmenumeroisia lukuja.  :P

Mitä eiks kaikki lajit oo välineurheilua? :D No joo kyl mä taas kevääl keskityn sitte enempi niihi heittokiekkoihin, mut pakko näin kylmällä muutaki keksiä ja shoppailu tuntuu olevan mukavaa puuhaa...

Eipä ny tuu heti mielee mitä enää tarttisin välttämättä tän lajin pariin, muutaku kyvyn "löytää ne omat kiekkonsa", eli niitä etsitään vielä ja kun ne löytyy, niin niitä hamstrataan sitte useampi kipale.

Offline villek

• Täysjäsen
    • View Profile
  • Oikea nimi: Ville K
  • Seura: DGH
« Reply #83 on: 06.01.16 - klo:18:10 »
Seuraava taudin vaihe on värjääminen.  ;)

Offline Mikavain

• Seniori
    • View Profile
« Reply #84 on: 06.01.16 - klo:18:47 »
Musta ainakin tuntuu aika pitkälti, että ne "omat" kiekot löytyy helpoiten niin ettei ostele jatkuvasti lisää, vaan valitsee jonkin omaan heittopituuteen sopivan kiekon nopeudeltaan ja alkaa heittelemään. Saattaa pian olla, että  se ensimmäinen "oma" kiekko on se ensimmäinen, mihin jaksaa paremmin tutustua ;) Mulla ainakin edelleen Manala aktiivikäytössä ja se oli yksi kolmesta ensimmäisestä kiekosta 157g painollaan. Kaveriksi se on saanut täyspainoisen Manalan, mutta edelleen tuntuu kevyt/alkuperäinen olevan tutumpi vaikka kymmeniä kiekkoja sen jälkeen koittanut ja ostanut.
Kiekkojen ostelu ja ennen kaikkea niiden speksien kanssa päässään leikittely vaan on hauskaa, vaikka todellisuudessa ei monesti olisi tarvetta edes etsiä mitään vaihtoehtoja, vaan opetella tuntemaan se kaveri, joka kädestä löytyy...

Offline sanze

• Seniori
    • View Profile
    • Blogi
« Reply #85 on: 08.01.16 - klo:08:59 »
Värjääminen on käyny jo ajatuksissa, mutta oon malttanu mieleni. :D

Ja mitä noihin kiekkoihin tulee, niin lähinnä oon heittänytkin niitä mitkä alkujaan ostin. Muilta sitte testannu kiekkoja millä vois omaa bägiä kasvattaa/parantaa.

Esim. WD:n Tursas ihan ekoja kiekkoja mitä hankin ja vieläkin yks käytetyimmistä. Lähinnä noi draiverit mua huolettaa... Tiippariin yritän nyt kättäni sovittaa, ku vastais lähtönopeuksia kohtuu hyvin. Samoten Jakke ja Laseri. Niitä koulutetaan nyt.

Eiköhän jo ens kesänä oo viisaampi kiekkojen suhteen. :)

Offline Lypsyjakkara

• Täysjäsen
    • View Profile
« Reply #86 on: 11.01.16 - klo:14:43 »
Värjääminen on käyny jo ajatuksissa, mutta oon malttanu mieleni. :D

Ja mitä noihin kiekkoihin tulee, niin lähinnä oon heittänytkin niitä mitkä alkujaan ostin. Muilta sitte testannu kiekkoja millä vois omaa bägiä kasvattaa/parantaa.

Esim. WD:n Tursas ihan ekoja kiekkoja mitä hankin ja vieläkin yks käytetyimmistä. Lähinnä noi draiverit mua huolettaa... Tiippariin yritän nyt kättäni sovittaa, ku vastais lähtönopeuksia kohtuu hyvin. Samoten Jakke ja Laseri. Niitä koulutetaan nyt.

Eiköhän jo ens kesänä oo viisaampi kiekkojen suhteen. :)
Tiippari on varmasti hyvä! Varmaan uutena aika vakaa, mutta kun jaksaa kuluttaa vaikak yhden tiipparin niin sitten alkaa sillä hoitumaan kaikki väylädraiveri hommat samalla moldilla. Jos se tiippari on vaan sellainen kiekko, että se rimmi sopii kätöseen, niin ehdottomasti hyvä valinta :)

Älä lähde värjäämään! Liian koukuttavaa! Jäät sille tielle!  :D
D1 D2 D3 X1 | H1 H2 | F1 F2 F3 | M1 M2 M4 | Pa1 Pa3

Offline BlackStar

• ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★
  • Tomoottajat
  • Konkari
  • *
  • ★ Instagram ★ @BlackStarPori
    • View Profile
  • Oikea nimi: Sami ★ Aaltonen
  • Seura: Mustavaris / MHDG
« Reply #87 on: 12.01.16 - klo:00:12 »
Kuuntele Lypsyä! Tiippari on paha valinta... jos kokeilet ja rimmi sopii sun kätöseen (talvella esim. GStar), paluuta ei ole! Sitten hankit seuraavalla muovilla ja sitten seuraavalla. Jne. Värjäyksestä... itse en ole oikeastaan yhtään kiinnostunut siitä. Minulla on ja on ollut tasan yksi värjätty kiekko (jos HukLabeja isolla TriFlylla ei lasketa!). Dessu värjätty mustaksi (musta -perverssioni on jo sitten ihan oma juttunsa). Mä pidän kiekoista ihan originaaleina. En omista edes näitä Innovan Champion dyedejä.
★ Grip EQ AX15 Lizotte S.E. ★
| P2 | P3x | Colt | AviarX3 | MD2 | MD3 | MD4 | Gator | FD | FD2 | FD3 | Teebird | CD3 | Mamba | Firebird | Shryke | Boss | DDx | Destroyer |

Offline sanze

• Seniori
    • View Profile
    • Blogi
« Reply #88 on: 12.01.16 - klo:09:32 »
Tiippari on varmasti hyvä! Varmaan uutena aika vakaa, mutta kun jaksaa kuluttaa vaikak yhden tiipparin niin sitten alkaa sillä hoitumaan kaikki väylädraiveri hommat samalla moldilla. Jos se tiippari on vaan sellainen kiekko, että se rimmi sopii kätöseen, niin ehdottomasti hyvä valinta :)

Älä lähde värjäämään! Liian koukuttavaa! Jäät sille tielle!  :D

Kuuntele Lypsyä! Tiippari on paha valinta... jos kokeilet ja rimmi sopii sun kätöseen (talvella esim. GStar), paluuta ei ole! Sitten hankit seuraavalla muovilla ja sitten seuraavalla. Jne. Värjäyksestä... itse en ole oikeastaan yhtään kiinnostunut siitä. Minulla on ja on ollut tasan yksi värjätty kiekko (jos HukLabeja isolla TriFlylla ei lasketa!). Dessu värjätty mustaksi (musta -perverssioni on jo sitten ihan oma juttunsa). Mä pidän kiekoista ihan originaaleina. En omista edes näitä Innovan Champion dyedejä.

Värjäämiseen ei vielä oo aikaa, mutta pian saattaa olla ja kattoo sitä sitte tuleeko kokeiltua. :D Mullon paha tapa jäädä koukkuu vähä kaikkee mitä kokeilen kyllä...

Pari Champion dyedia löytyy itseltä, mutta ne ei ollu mitenkää sen takia ostettuja. En oikee ees pidä niitte ulkonäöstä. Toinen vanha ja pehmeähkö sidewinder ja toinen uudempi beast.

Ja mitä Tiippariin tulee ni mullon nyt kaks moista repussa. Star ja champion glow huki. Toistaseks oon kyl tykästyny niihi ja starilla vedin juuri holarinki FribaFactoryllä saariväylällä. Eli pakko tykätä! :D

Offline sanze

• Seniori
    • View Profile
    • Blogi
« Reply #89 on: 17.01.16 - klo:23:32 »
Ollu vähä kiirettä, mutta kohta on aikaa kirjotella JA HEITELLÄ useemmin :)

Tässä nyt kuitenkin tämä uusin teksti:
http://mukille.blogspot.fi/2016/01/kisoja-kisojen-peraan.html