Frisbeegolf-forum.fi

Author Topic: Kiekkoja myydään/vaihdetaan!  (Read 3469 times)

Offline rs

• Tulokas
  • *
    • View Profile
Kiekkoja myydään/vaihdetaan!
« on: 14.08.12 - klo:22:25 »
Moi!

Juu, tässä olisi mulla jokunen kiekko myynnissä. Joko ei ole odotuksia vastannut tai ei muuten vaan toiminut itsellä.

Innova Star Archon (SM 2011 stampillä), 170g, sininen, tosi hyvässä kunnossa, en ole juurikaan käyttänyt ollenkaan kun ei mulle sopinut, ei juuri ollenkaan jälkiä muovissa eikä tussia, viime kesänä hankittu, 10€
Innova Star Mako, 168g, sininen, tänä kesänä hankittu impulssiostoksena, pohjassa vielä hintalappu (17,90 Intersport Vaasa), myös yhtä hyväkuntoinen kuin Archon, vain pieniä käytön jälkiä, omat tiedot pohjassa, 10€
Discraft Elite X Stratus, paino 170ish?, ihan OK kunnossa, väri hieman haalistunut (jäänyt pariksi päiväksi ulos), vähän enemmän jälkiä kahteen edelliseen verrattuna mutta ei läheskään loppuun hakattu, ei ole ollut aktiivisessa käytössä kahtena viime kesänä (kolmatta kesää harrastan), omat tiedot pohjassa, 6€
Latitude 64 Opto XXX, 173g, läpinäkyvä, keltainen, melkein yhtä hyvässä kunnossa kuin Archon ja Mako, hieman enemmän jälkiä mutta ei yhtä paljon kuin Stratuksessa, tiedot pohjassa, 8€

Vaihtoakin voi ehdottaa vapaasti!
Vaihdossa erityisen tervetulleita olisi;
Innova Leopard (170g+, ei DX)
Latitude 64 River
Latitude 64 Fuse
Discmania P1 (170g+)
Buzzz
MVP Axis
MVP Anode
Latitude 64 Zero Pure

Rahat tilille ja postiin periaatteella, ja ilmoittelen kun olen pistänyt postiin.
Postimaksun maksaa vastaanottaja.

Tässä vähän kuvaa kiekoista!
https://www.dropbox.com/s/q6q8vuftbrdjmvy/DSC_1319.JPG
https://www.dropbox.com/s/qteldrp49ba78hn/DSC_1325.JPG   (päällekkäin järjestyksessä Archon, Mako, Stratus, XXX)

Hinnoissa ei juuri tinkimisvaraa mutta tarjouksia otan tietenkin vastaan!
Pistäkää tarjousta tulemaan!

robin.saarikko@gmail.com
« Last Edit: 15.08.12 - klo:21:05 by rs »

Offline rs

• Tulokas
  • *
    • View Profile
Vs: Kiekkoja myydään/vaihdetaan!
« Reply #1 on: 22.08.12 - klo:00:03 »
nosto

Offline simeon

• Täysjäsen