Frisbeegolf-forum.fi

Author Topic: Hyvä putteri?  (Read 67846 times)

Offline mambo

• Seniori
    • View Profile
  • Oikea nimi: Janne Uggeldahl
  • Seura: Talin Tallaajat
Vs: Hyvä putteri?
« Reply #60 on: 17.04.13 - klo:08:45 »
EZE Pure tuli joskus ostettua. Tais suoraa linjaa saada silläkin. Opto ilmeisesti melkoisesti ylivakaampi mutta oikeasti kovaa heitettynä saa suoraan senkin menemään?

Ei itseasiassa ole. Mun EZE:t ja vanhat Zerot feidaavat yhtä paljon, elleivät enemmän kuin Optot tuollaisissa 50m lähestymisheitoissa. Tuoreet EZE:t ovat ylivakaimpia noista mun Pureista. Ei noissa suurta eroa silti ole...

Offline Mava

• Juniori
  • **
    • View Profile
  • Oikea nimi: Marko Vatanen
  • Seura: Joen Liitokiekko
« Reply #61 on: 17.04.13 - klo:09:09 »
Omega SS on pehmeytensä ja hyvän pidon takia todella hyvä putteri, takertuu hyvin ketjuihin.
Löytyyköhän tuota 1.29 sarjaa enää mistään? Tai jotain muuta vastaavaa joka olisi yhtä "lutteroa"?
Minulla on yksi 1.29 ja sit noita 1.30 jotka on kyllä liian kovia.

Offline Mahwell

• Konkari
    • View Profile
  • Oikea nimi: Max Westerberg
  • Seura: VDGC
« Reply #62 on: 17.04.13 - klo:11:33 »
Omega SS on pehmeytensä ja hyvän pidon takia todella hyvä putteri, takertuu hyvin ketjuihin.
Löytyyköhän tuota 1.29 sarjaa enää mistään? Tai jotain muuta vastaavaa joka olisi yhtä "lutteroa"?

Samaa mieltä. Itellä vaihtu putteri malli ku oman 1.28 mallin tapasta ei enään tule. Toi oli hyvän pitävä ja pehmeä. uudemmat on jäykempiä ja liukkaampia.
VDGC ry

Offline Hatti

• Täysjäsen
    • View Profile
  • Oikea nimi: Teemu Niiranen
  • Seura: Järvenpää Frisbeegolf RY
« Reply #63 on: 17.04.13 - klo:12:35 »
Ei mitään hajua. En edes omista kyseistä lättyä tai yhtään lättyä valmistajalta. Joku viisaampi voi kertoa.

Offline hece

• Seniori
    • View Profile
  • Oikea nimi: Henrik Martikainen
  • Seura: Jyväskylän Liitokiekkoilijat
« Reply #64 on: 17.04.13 - klo:13:18 »
Minä oon jonkun verran Opto Purea heitellyt. On uutta d-line P2:ta vähemmän ylivakaa, oikein mukava putteridraiveihin. Ja himpun nopeampi. Sellaisia 80m suoria saan sillä heitettyä ja feidi on maltillinen. Matalampikin on, niin sopii ainakin omaan räpylään heittoihin paremmin kuin P2 ja muut perinteisen malliset putterit.

Offline Eemeli137

• Seniori
    • View Profile
« Reply #65 on: 17.04.13 - klo:18:59 »
en oo koskaan tota kiekkoo koittanu mutta p-p1 on ainakin tooosi löysä
Force/Nuke/F2/Leopard/Sentinel/Buzzzzzzz/M4/A1/Pure/Magnet

Offline gummi

• Seniori
    • View Profile
  • Oikea nimi: Tomi
  • Seura: Disc Golf Vikings
« Reply #66 on: 18.04.13 - klo:07:40 »

Mulla olis yks 1.25 tossa vaihtarina, ei samaa sarjaa mut tosi löysältä toikin tuntuu...
All work and no DiscGolf makes anybody a sad boy/girl...

Offline reisvi-3

• Täysjäsen
    • View Profile
  • Oikea nimi: Ville Reiss
« Reply #67 on: 18.04.13 - klo:08:01 »
Kukaan testannu Judgea?

Offline Humpparitari

• Täysjäsen
    • View Profile
  • Seura: Team Spirit
« Reply #68 on: 18.04.13 - klo:12:51 »
Itse käytän Tuonelan joutsenta. Toimii puttidraiveissakin kohtuu hyvin ja mukavan pehmeää muovia ja tuntuu mukavan "tahmaselta" kädessä. Jotenkin olen mieltänyt ideologian että yhdellä putterilla mennään että olisi edes se yksi minkä hallitsisi.
...
..
.
Tosin en hallitse edes sitä yhtä. :(
Ykkönen kakkonen, hevosmies Makkonen
Kolmonen nelonen, Makkosen hevonen.

Offline Karkkis

• Juniori
  • **
    • View Profile
« Reply #69 on: 23.04.13 - klo:23:20 »
Nyt on tullut kokeiltua kasa eri puttereita, mutta mikään ei vaan oikein sovi käteen. Aviar, P1, P2, Omega, Voodoo...Kaikissa sama ongelma läheltä putatessa, jää keskisormeen kiinni. Olen yrittänyt tuota ongelmaa eri gripein korjata mutta ei se vaan onnistu.

Nyt olisikin hakusessa putteri jossa on midarimainen rimmi. Suosituksia?

Offline Ze1P11

• Seniori
    • View Profile
    • Seuran kotisivut
  • Oikea nimi: Jukka-Pekka "JP" Leino
  • Seura: RFG (Riihimäen Frisbeegolf ry)
« Reply #70 on: 23.04.13 - klo:23:32 »
Nyt on tullut kokeiltua kasa eri puttereita, mutta mikään ei vaan oikein sovi käteen. Aviar, P1, P2, Omega, Voodoo...Kaikissa sama ongelma läheltä putatessa, jää keskisormeen kiinni. Olen yrittänyt tuota ongelmaa eri gripein korjata mutta ei se vaan onnistu.

Nyt olisikin hakusessa putteri jossa on midarimainen rimmi. Suosituksia?

Kulunu vastaus tässä ketjussa mut sanotaan silti, Latitude 64 Pure. Kannattaa käydä jossain liikkees kokeilemassa jos vaikka sopis omaan käteen paremmin. Tuossa on pienempi rimmi kuin noissa mitä oot testaillu.

Offline Karkkis

• Juniori
  • **
    • View Profile
« Reply #71 on: 24.04.13 - klo:08:31 »
Kulunu vastaus tässä ketjussa mut sanotaan silti, Latitude 64 Pure. Kannattaa käydä jossain liikkees kokeilemassa jos vaikka sopis omaan käteen paremmin. Tuossa on pienempi rimmi kuin noissa mitä oot testaillu.

Listalta unohtui Pure. Olen sitäkin testannut ja tosiaan siinä on hyvä rimmi, mutta se ei ole kiekkona kovin luotettava omissa käsissä lyhyeltä puttimatkalta. Liitää ja leijaa liikaa.

Onko kenelläkään kokemuksia Innovan Pig kiekosta  :) Tuo näyttää mittojen puolesta midarilta.

Offline GARFFi

• Konkari
    • View Profile
  • Oikea nimi: Mikko Karvinen
  • Seura: Tomoottajat
« Reply #72 on: 24.04.13 - klo:09:09 »
Kyljykses o matala rimmi ja hemmetin ylivakuu puttihommis.

Offline tapioe

• Konkari
    • View Profile
  • Oikea nimi: Tapio Eskola
« Reply #73 on: 24.04.13 - klo:12:59 »
No mites olisi perusmuovinen Jokeri? Aika samantuntuinen kuin Pure, eikä leijaile mihinkään.

Offline reisvi-3

• Täysjäsen
    • View Profile
  • Oikea nimi: Ville Reiss
« Reply #74 on: 24.04.13 - klo:13:32 »
Sama kuin yllä. Koita Jokeria. Sit jos et tykkää voit sen/ne täällä foorumilla myydä alle 2 minuutissa.