Joo - kaks kierrosta 5tr:ää tänään ja sali siihen päälle vielä kun kotiin pääsi. Hyvin tuli touhuttua.
Heitossa oli yllättävän paljon hyvää, vaikkei tulokset sinänsä mairittelekaan. No birdieitä oli kyllä riittävä määrä ja yksi tosi hieno eaglekin, mutta toki sitten myös paljon plussaa. Pelattiin kaikki väylät, eli ens viikon kisaleiskaan nähden 2 ylimääräistäkin. Oli kolmijakoinen toi eka kierros. Ekat 8 väylää -4, sitten 3 väylää +6 ja loput taas -4

. Keskivaiheilla siis hieno 4-7-4, josta vois tehdä vaikka jonkinlaisen bravuurin.
Toinen kierros oli luovempaa peliä ja pääty varmaan muutaman pinnan plussan puolelle. Kuitenkin se mitä jäi mieleen tästä päivästä, niin kaukana korista ollessa toiminta ihan priimaa. Lähestymisetkin suurimmilta osin hyviä, muutamia hienoja jopa kämmenpuolelta. Korin lähellä sitten aika hauskaa touhua, mutta en huolestu siitä kyllä kovinkaan paljoa.
Kaikkein vähiten mun tuloskunnosta kertoo hyvien pelikaverien kans heitettyjen reenikierrosten tulokset. Ne ei oo koskaan ollu häävejä, eikä varmaan koskaan tule oleenkaan. Näin ollen treenailenkin ulkona puttaamista ihan omissa oloissa ens viikon alun, niin varmasti löytyy se riittävä rentous kisoihinkin sitten. Ja viime kesänä homma kääntyi mulla niin päin, että kisoissa homma toimi tuloksellisesti paremmin, kuin treenikiesseillä.
Mua miellytti tänään tietysti se eagle, erityisesti jatkoheitto. Luotisuorin heitto mitä oon ikinä heittänyt. Näki jo hyvissä ajoin ennen koria, että osuu ja vielä jäikin koriin. Lisäks vähän kateudella kattelin Vähätalon puttityöskentelyä toisella kierroksella, kuitenkin siis tästäkin jäi hyvä mieli hyvän pelikaverin puolesta. Tuollaisella pääsee vielä pitkälle.
Huomenna viimeiset rutistukset salilla, sitten loppuu se touhu loppuviikoksi. Puttitreeniä paljon, keskiviikkona muitakin heittoja. Perjantaina ajoissa Kankaanpäähän haistelemaan tunnelmia. Olis hieno onnistua. Joskin huhtikuuta elettäessä mun on pakko pitää muutkin lopputulokset, kuin onnistuminen, mahdollisina vaihtoehtoina.