Se on hyvä että tiimi toimii ja saadaa palautetta
Mutta joo kyllähän toi putteriasiakin on ihan totta. Oon omasta mielestä löytäny aika hyvin jo suunnan mitä putterilta haluan, mutta yleensä siitä on puuttunu/häiritsee se "jokin". Hydran kautta aloin pitämää ylivakaista puttereista. D-line P2 kulu niin nopeasti huonoon kuntoon, että päätin koittaa P-lineä. P-line muovina on taas liian liukkaan ja epävarman tuntuista omissa käsissä. Muuten P2 on vakauden puolesta tuntunu tosin hyvältä sekä turvalliselta myös tuulessa. Mieltymykset on pikkuhiljaa alkanu kääntyä jäykkiin ja aavistuksen ylivakaisiin puttereihin. Vaikka P1 on edelleen kerta toisensa jälkeen noussut ykkösputteriksi, en ole oikein koskaan vaan saanut siitä sellaista luonnollista otetta. Samoin tuulella joka kerta vähän hermostuttaa putata kyseisellä lätyllä. Tästä syystä haluan kokeilla beadillista vähän ylivakaata putteria.
Draiveripuoli mulla on muuten hyvin hallussa ja bägin sisältöhän on muuttunut sekä yksinkertaistunu aikas radikaalisti kauden alusta. Tällä hetkellä mun kaikki luottodraiverit on äärimmäisen ylivakaita (Predator) ja tästä syystä kaipais sitä yhtä hieman alivakaata lättyä bägiin. Oon koittanu vaa väkisin opetella noilla Predatoreilla eri kulmissa heittämistä, mutta kun se ei aina ole niin varmaa, niin olisi ihan mukava, jos bägistä löytyisi edes joku "turvallinen" kiekko, joka flättinä heitettynä tekee ässän ja vielä palautuu siitä. Toivottavasti ymmärsitte mun pointin

Midarilinja sen sijaan on koko kauden läpi pysyny samana. Pientä viilausta eri Buzzz muovien/mallien/painojen välillä on ollut, mutta muuten paketti on pysyny samana.