Frisbeegolf-forum.fi

Author Topic: Kiekkoja myyntiin (myös uusia)  (Read 4007 times)

Offline Ville Laine

  • Tulokas
  • *
  • Posts: 37
    • View Profile
  • Seura: LoFro
Kiekkoja myyntiin (myös uusia)
« on: 30.07.13 - klo:01:28 »
Joo eli kaverin kanssa bageihin vähän tilaa ja ylimääräisiä pois. Jos ei ole "tussia" mainintaa niin kiekoissa ei lue mitään. Kaikissa kuitenkin max nimi ja numero siististi.

Draiverit:

Champion tern 175g, violetti, lähes uusi, 9. 10e
CD Craze 175g kelt, 6. 4e tussia
Blissu dessu factory second 160g, violetti, lähes uusi, 9. 5e
Champion 2nd run FD 175g, sin, testiheitelty, 9.5. 15e tussia
Champion Orc 169g, pun, naarmuja kun hiekalla heitetty, lähes uusi, 9. 5e
BT Westside discs vipunen 174g, kelt, testiheitetty, 9.5. 5e tussia
7x First run Champion Dominator 175g, eri värejä, uusia. Tarjoa, alle 15e/kpl ei lähde.

Midarit:

FLX Buzzz 178g, vihr, 7. 5e
Ladyline MD2, 157g, pinkki, 9. 3e (väri haalistunut kun jäi aurinkoon)

Putterit:

C-line P1 175g, oranssi, 9. 7e
2xS-line P1 (first run) 175g, valk ja oranssi, 8. 7e/kpl
P1 maniac 175g, vaal.sin, 8. 5e

Jotain tarjouksia kai voi esittää mut hinnat on kyllä aika alakanttiin jo valmiiksi. Vaihdossa voi tarjota täysipainoisia Echo Star Bosseja. Yksittäisiä ei jaksa postittaa ilman tuntuvaa korvausta :) Jos hirveen läjän ottaa niin sit kai käy, kulut ostajalle. Noutajilla kuitenkin etuajo-oikeus. Kiekot sijaitsee Tampereella ja Julkulla tulee paljon käytyä. Toimitus muillekin lähialueen radoille jossain määrin mahdollista. (Vihnun viikkikset esim välillä)

Täällä voi kysellä, mieluummin suoraan palstalle, YVkin käy, tai txt nol4nol neljä613kuus92/Ville

Offline Mahwell

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 1 037
    • View Profile
  • Oikea nimi: Max Westerberg
  • Seura: VDGC
Vs: Kiekkoja myyntiin (myös uusia)
« Reply #1 on: 30.07.13 - klo:01:41 »
Buzzz:n ja Ladylinen voin ostaa jos et omille kulmille saa myytyä (menis postitus hommiksi).
VDGC ry

Offline Riksteri

  • Tulokas
  • *
  • Posts: 1
    • View Profile
Vs: Kiekkoja myyntiin (myös uusia)
« Reply #2 on: 30.07.13 - klo:16:44 »
P1 maniac kiinnostaisi, mutta postitus hommiksi menisi tämäkin. Jos et lähialueelle saa myytyä niin laita yv ja katsellaan niitä postituskuluja sitten:)

Offline Discboy_99

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 1 094
    • View Profile
  • Oikea nimi: Jesse
Vs: Kiekkoja myyntiin (myös uusia)
« Reply #3 on: 30.07.13 - klo:16:51 »
Mites toi onko dessu alivakaa/vakaa/ylivakaa? Ja näkyykö mitään minkä takia se on factorya?
Viimeistään viiminen putti uppoaa.

Offline Kaski

  • Tulokas
  • *
  • Posts: 1
    • View Profile
  • Oikea nimi: Joni Kaski
Vs: Kiekkoja myyntiin (myös uusia)
« Reply #4 on: 30.07.13 - klo:22:13 »
Molemmat P1 kiinnostais, oon Tampereella 7-11.8. Onko menny vielä kumpikaan? Edit: Molemmilla tarkotan siis S-linee
« Last Edit: 30.07.13 - klo:22:18 by Kaski »

Offline hypodermic

  • Juniori
  • **
  • Posts: 62
    • View Profile
Vs: Kiekkoja myyntiin (myös uusia)
« Reply #5 on: 31.07.13 - klo:07:25 »
FLX Buzzz, Ladyline ja P1 maniac / P1 s-line kiinnostaisi. Postitukseksi menis tämäkin tosin.