Joo eli kaverin kanssa bageihin vähän tilaa ja ylimääräisiä pois. Jos ei ole "tussia" mainintaa niin kiekoissa ei lue mitään. Kaikissa kuitenkin max nimi ja numero siististi.
Draiverit:
Champion tern 175g, violetti, lähes uusi, 9. 10e
CD Craze 175g kelt, 6. 4e tussia
Blissu dessu factory second 160g, violetti, lähes uusi, 9. 5e
Champion 2nd run FD 175g, sin, testiheitelty, 9.5. 15e tussia
Champion Orc 169g, pun, naarmuja kun hiekalla heitetty, lähes uusi, 9. 5e
BT Westside discs vipunen 174g, kelt, testiheitetty, 9.5. 5e tussia
7x First run Champion Dominator 175g, eri värejä, uusia. Tarjoa, alle 15e/kpl ei lähde.
Midarit:
FLX Buzzz 178g, vihr, 7. 5e
Ladyline MD2, 157g, pinkki, 9. 3e (väri haalistunut kun jäi aurinkoon)
Putterit:
C-line P1 175g, oranssi, 9. 7e
2xS-line P1 (first run) 175g, valk ja oranssi, 8. 7e/kpl
P1 maniac 175g, vaal.sin, 8. 5e
Jotain tarjouksia kai voi esittää mut hinnat on kyllä aika alakanttiin jo valmiiksi. Vaihdossa voi tarjota täysipainoisia Echo Star Bosseja. Yksittäisiä ei jaksa postittaa ilman tuntuvaa korvausta

Jos hirveen läjän ottaa niin sit kai käy, kulut ostajalle. Noutajilla kuitenkin etuajo-oikeus. Kiekot sijaitsee Tampereella ja Julkulla tulee paljon käytyä. Toimitus muillekin lähialueen radoille jossain määrin mahdollista. (Vihnun viikkikset esim välillä)
Täällä voi kysellä, mieluummin suoraan palstalle, YVkin käy, tai txt nol4nol neljä613kuus92/Ville