Frisbeegolf-forum.fi

Author Topic: Metsuri Mikon treenilogi  (Read 89184 times)

Offline RistoS

• Tomoottajat
  • Konkari
  • *
  • Kääpiö
    • View Profile
  • Oikea nimi: Risto Salonen
  • Seura: OFS
Vs: Metsuri Mikon treenilogi
« Reply #105 on: 16.07.14 - klo:19:12 »
Joko köykkyrissä on uudelle radalle opasteet ettei tarvi arpoa mihin päin liikutaan seuraavalle tiille?

Ratakartta.

Offline Pohjoistuuli

• Seniori
    • View Profile
  • Oikea nimi: Mikko Karhu
« Reply #106 on: 18.07.14 - klo:08:43 »
Pitää alkaa treenaamaan puttia lisää. Meinaa nimittäin mennä hermot kun joka kerta Toppila väylä 1 ja 8-10m putti ohi ja pirkon voi unohtaa. Niin kauan kun putti on tässä kunnossa ei väyliltä tahdo saada pirkkoja millään. Seuraavaksi treenataan puttia paremmaksi ja avausta lähemmäksi koria. :)

Olen pitänyt pientä taukoa heittämisestä ja sen takia aina kun olen käynyt on heittäminen ollut hieman hukassa varsinkin lähetymisen ja putin osalta. Tauko alkaa olla ohi ja alankin käymään useammin kierroksilla.

Käyn tänään PG:llä hakemassa Blizzard Destroyerin hupi-kiekoksi. Voi toki olla että otan eri mallin (dominator, Boss) blizzardin, mutta ainakin mielessä on tällä hetkellä Destroyer. :) Tuskin heitän kiekkoa kovinkaan paljon kierroksilla, mutta kentällä varmaan enemmän huvikseni. Myös toinen Pro Destroyer on ostos listalla, mutta ei pakkohankinta.
« Last Edit: 18.07.14 - klo:08:47 by Pohjoistuuli »
DP2 | Rhyno | ROC3 | Gator | Volt | Fireball | Tesla | Octane | Nitro

Offline Pohjoistuuli

• Seniori
    • View Profile
« Reply #107 on: 20.07.14 - klo:11:13 »
Heitto reissu lähestyy ja sitä silmällä pitäen haen vielä 2 kpl Pro Destroyreitä mukaan varalle. Olen pitänyt pientä taukoa jotta olkapää kestäisi paremmin tulevan koettelemuksen. Tänään on pakko käydä hakemassa tuntumaa, todennäköisesti Toppilassa. Oulussa on ollut aika paljon ukkosia lähiaikoina ja sen takia kerrokset ovat myös jääneet vähemmälle.

Offline Marski

• Juniori
  • **
    • View Profile
« Reply #108 on: 20.07.14 - klo:12:09 »
Heitto reissu lähestyy ja sitä silmällä pitäen haen vielä 2 kpl Pro Destroyreitä mukaan varalle. Olen pitänyt pientä taukoa jotta olkapää kestäisi paremmin tulevan koettelemuksen. Tänään on pakko käydä hakemassa tuntumaa, todennäköisesti Toppilassa. Oulussa on ollut aika paljon ukkosia lähiaikoina ja sen takia kerrokset ovat myös jääneet vähemmälle.

Mihin päin olet menossa tekemään tätä heittoreissua?

Offline Pohjoistuuli

• Seniori
    • View Profile
« Reply #109 on: 20.07.14 - klo:12:18 »
Kävin Niittyaron kentällä ja se kenttä alkaa käymään minulle pieneksi. Uusi ennätys on 140m heitetty Gstar Destroyer ja Pro Destroyer kiekoilla. Kummallakin sama mitta. :) Pro Dessuja on pakko ostaa 1-2 lisää, nykyisestä on jo kulunut fade pois. Blizzard Destroyer 158g oli yllättävän vakaa, tykkään silti ja pidän sen bägissä sillä eiköhän sille löydy vielä käyttöä.

Menemme Ruka - Ukkohalla - Ylläs akselille.
« Last Edit: 20.07.14 - klo:12:27 by Pohjoistuuli »

Offline Tid3

• Tulokas
  • *
    • View Profile
  • Oikea nimi: Ville Vornanen
  • Seura: Vieremän Voimaheittäjät ry
« Reply #110 on: 20.07.14 - klo:13:00 »

Ukkohallassa varaudu sitten huonoimpiin koskaan näkemiisi heittoalustoihin.

Offline Pohjoistuuli

• Seniori
    • View Profile
« Reply #111 on: 23.07.14 - klo:15:19 »

Näin olen kuullut, mutta sama tuo on käydä testaamassa.

Offline Pohjoistuuli

• Seniori
    • View Profile
« Reply #112 on: 23.07.14 - klo:15:27 »

Näin olen kuullut, mutta sama tuo on käydä testaamassa.

Tänään viimeiset harjoitus kierrokset ja huomenna reissuun. Paljon Oulun ratoja kiertäneenä reissusta tulee mukavaa vaihtelua ruuhkaisiin Oulun ratoihin. Nyt säästän jo olkapäätä joten vaikka käyn tänään heittämässä jätän kovimmat (teho 80-100%) vedot pois ja keskityn rauhallisin väyläheittoihin, lähestymisiin ja putteihin.

Offline Pohjoistuuli

• Seniori
    • View Profile
« Reply #113 on: 25.07.14 - klo:10:16 »
Ensimmäinen päivä takana. Kävimme heittämässä Pellon ja Ylläksen radat. Yritimme myös Äkäslompolon rataa, mutta se oli niin huono että jätimme sen kesken 8:lla väylällä. Pelko ja Ylläs olivat hyviä ratoja ja voin suositella niitä kaikille. Kummankin radan tulos oli +3. Olin Ylläksellä kiinni par mahdollisuudessa, mutta mäkäräisiä oli liikaa ja keskittyminen kärsi pahasti. Hieno päivä, nyt kohti Rukaa. :)

Offline Pohjoistuuli

• Seniori
    • View Profile
« Reply #114 on: 26.07.14 - klo:11:05 »
Toinen päivä takana. Eilen heitettiin Levin 9 väylää ja Pyhä 18. Pyhä oli yksi parhaista radoista mitä olen heittänyt. Tulos Pyhään oli +2. Mahtava keli nakella kun on tälläinen helle ja vettä menee yhdellä kierroksella toistalitraa. Tänään on vuorossa Ruka, jonka jälkeen mennään Paljakkaan ja Ukkohallaan.

mutteriwiritys

• Guest
« Reply #115 on: 26.07.14 - klo:11:19 »
Harmi kun satun olee reissussa oisin muuten voinut tulla Rukan radalle kaveriksi.

Offline Marski

• Juniori
  • **
    • View Profile
« Reply #116 on: 26.07.14 - klo:11:23 »
Jos kerkiätte pysähtymään taivalkosken alueella niin taivalvaara dgp ja syöte dgp ovat erinomaisia ratoja.

Offline Flick Maniac

• Konkari
  • Discmania
    • View Profile
    • Frisbeegolf Club Keinukallio
  • Oikea nimi: Mikko Setälä
  • Seura: FGCK
« Reply #117 on: 26.07.14 - klo:11:28 »
Kerropa lisää Äkäslompolosta, ollaan menossa kuukauden päästä js mökki on siinä alle km päässä radasta.

Hitto, kuulostaa huikeelta tunturi/vaara-ratakattaukselta tuo reissu.... *kade*
Discmania Media Partner 2017-2019
Team Discmania, Discmania Ambassador

Link | P2 | Tactic | Origin | MD3 | MD4 | Anvil | Essence | FD | FD3 | Fortress | CD2 | DD3 | Rampage | Spirit
http://www.instagram.com/Crushing_Plastic
http://www.youtube.com/user/glaabaglooba

Offline Pohjoistuuli

• Seniori
    • View Profile
« Reply #118 on: 26.07.14 - klo:17:06 »
Ruka heitetty ensimmäistä kertaa, hyvä rata ja hienot maisemat. Tulos meni penkinalle, mutta mies nautti kierroksesta. Kuumin päivä tähän mennessä ja hiki virtasi porukassa, vettä meni 2 litraa kierroksen aikana. Juuri kun olimme lähdössä ukkonen jyrisi. Nyt matkalla Suomussalmeen neppailemaan 9 väylänen ja Ukkohalla kunhan päästään perille. Vallan mahtava reissu ja itse olen auringon ystävä joten kuumat kelit ei minua haittaa.

Äkäslompolon rata oli hyvä aluksi, kunnes menimme syvemmälle metsää. Huonoa siellä oli kun väyliä ei oltu raivattu ollenkaan ja heittäminen tuntui olevan enemmän onnesta kuin taidosta kiinni. Koska kaikkia väyliä ei oltu raivattu, on heittäminen siellä tosi tarkkaa ja koreja saa etsiä vähän aikaa ennen heittämistä.

Offline Pohjoistuuli

• Seniori
    • View Profile
« Reply #119 on: 27.07.14 - klo:00:52 »
Rukan jälkeen käytiin Hyrynsalmella ja Paljakassa kierroksilla. Hyry oli yksi kivoimmista 9 väyläisistä radoista mitä olen heittänyt. Paljakka taas oli pettymys. Potentiaalia ei oltu käytetty ollenkaan ja koritkin olivat matkakoreja. Kaiken lisäksi koko rata oli täynnä horsmia. Hyrylle voin palata, mutta Paljakkaan en koskaan ainakaan friba mielessä.