S-line ja C-line gummy, ovat minun mielestäni todella pätevää tavaraa.
Kiekon tekstuuri on selkeästi pehmeä ja nihkeä, mutta ei mitenkään lötkö. Vaan hyvä käteen.
Pitävä grippi on se on juttu, mikä on itselleni todella tärkeä, kelillä kuin kelillä ja noista sitä löytyy. Siksi monet kovat muovit jäävät kaupan hyllylle....(paitsi uudet kovat C-FD;t, ne on vaan niin <3

)
Toinen on pehmeiden muovien OAT(off axis torque)-anteeksi antavuus.
Sillä jostain syystä pehmeät muovit sietävät paremmin huonoa vetoa. Joten kiekon väpätys, heikon heiton sattuessa, jää huomattavasti pienemmäksi.
Älkää kysy mistä tämä johtuu, en tiedä.

Ja voihan se olla vain omakohtainen ilmiö.
Pehmeämpi muovi tuntuu hieman alivakauttavan kiekkoa, joten esim. Gummyt S- ja C-line TD;t ovat omasta mielestäni lähempänä aitoa Turning Driveria (tyyliin Roadrunner), kuin kovat versionsa.
Joku tykkää, toinen ei. Itselleni näitä on kertynyt ja ovat aktiivisessa käytössä.
*Ai niin, melkein unohdin, kuluminen.
En ole huomannut juurikaan normaalia suurempaa kulumista. Varsinkaan C-linessä, jota olen paiskonut jo vuoden päivät.
S-lineä olen heittänyt vasta kuukauden, eikä sekään ole vielä kulunut normaalia enempää.
Time will tell.
Mutta sen voin sanoa, että ainakin talvipakkasilla kestää varmasti paremmin puu osumia, kuin kovat versiot.