Sori, ette osaa auttaa tämän paremmin, kun en ole uudistettua CDtä heittänyt. Alkuperäinen toimisi tuossa. DD lienee turhan ylivakaa kiekko ja se ei ole kovin hyvä antsakeikko ainakaan, jos ei tehoja ole yli 130 m toistettavasti. Mieluummin enemmän. Beast Innovalta muussa kuin Pro muovissa on ollut seuraava selkeä askel ylös. Discmanialta S TD olisi sopiva, jos se ei ole kääntävä yksilö ja jos olen oikein ymmärtänyt enemmistö ei ole, vaan ovat suoria. Feidaavat kovempaa kuin Beast ja ovat siten hitu lyhyempiä.
Kiitoksia! Beast minulla on aiemmin ollutkin ja kului champion-muovisena yllättävän nopeasti tosi alivakaaksi. DD:tä ajattelinkin olevan vielä liian vakaa itselle kontrollodraiveriksi. Onko S-linjan CD kuitenkin vakaampi kuin Star Valkyrie täysipainoisena(lentonuneroiden perusteella ainakin)? CD2 kiinnostaisi myös C-linessä, mutta senkin vakaus arveluttaa. Kiekko tulisi juuri suorahkoihin/ lievästi ylikääntäväksikiekoksi itselle.
S-DD:tä heitän itse vastatuuleen ja isoja hyssejä. Ainakin omalle kohdalle osuuneet yksilöt todella ylivakaita.
Itsellänikin on S-Valkyrie bägissä, jota tulee käytettyä lähinnä myötätuulessa, tai suorasta kippaavaan heittoon avoimella.
CD:stä en tiedä mitään, mutta kun haluan heittää kiekon, joka on jotain Valkyrien ja DD(Hysterian) väliltä, niin heitän PD:tä (Freak). Niitä on bägissä 3kpl, josta alivakain alkaa olemaan aika lähelle valkyrietä, jolloin varmasti pudotan valkyrien kokonaan bägistä. Ehdottomasti valintani suorahkoon 100m heittoon.
Tuota S-TD:tä olen käyttänyt hysseflippiin, joka kääntää yli lopussa. Ainakin muutamat TD:t mitä olen päässyt kokeilemaan, ovat aluksi olleet ihan kivan suoria, mutta seminopeasti kuluu ylikääntäväks.