Login with username, password and session length
Ei näillä naruilla kippaa ees wahoo. Pistin vähä liikaa antsaa toivoen että ehtis palauttaa.
Quote from: GARFFi on 12.03.13 - klo:16:51Ei näillä naruilla kippaa ees wahoo. Pistin vähä liikaa antsaa toivoen että ehtis palauttaa.LOOOOL. Wahoo!!!
En tiässitte, oisko vilustunu baari-kotimatkalla.
Kyl siellä lunta varmaan on ihan tarpeeks Voidaan käydä sielläkin ihan huumorilla kokeilee.
Kyl itteäkin kovasti polttelis Lausteelle mennä käymään.Kävin siellä viimeks ennen viimeistä lumisadetta jolloin tuli noin 10-15cm lisää lunta.