Frisbeegolf-forum.fi

Author Topic: Misin kisablogitijeeri (Tomoottajat)  (Read 195134 times)

Offline HAH

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 3 174
    • View Profile
  • Oikea nimi: Harri H.
  • Seura: 7k
Vs: Misin kisablogitijeeri (Tomoottajat)
« Reply #150 on: 12.03.13 - klo:18:13 »
Ei näillä naruilla kippaa ees wahoo. Pistin vähä liikaa antsaa toivoen että ehtis palauttaa.

LOOOOL. Wahoo!!!

Offline GARFFi

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 2 944
    • View Profile
  • Oikea nimi: Mikko Karvinen
  • Seura: Tomoottajat
Vs: Misin kisablogitijeeri (Tomoottajat)
« Reply #151 on: 12.03.13 - klo:18:15 »
Ei näillä naruilla kippaa ees wahoo. Pistin vähä liikaa antsaa toivoen että ehtis palauttaa.

LOOOOL. Wahoo!!!

on se jyrä

Offline GARFFi

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 2 944
    • View Profile
  • Oikea nimi: Mikko Karvinen
  • Seura: Tomoottajat
Vs: Misin kisablogitijeeri (Tomoottajat)
« Reply #152 on: 15.03.13 - klo:23:23 »
Tänään kolme tuntia hokia. Pohkeet, reidet ja perse kiittää huomenna.

Offline GARFFi

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 2 944
    • View Profile
  • Oikea nimi: Mikko Karvinen
  • Seura: Tomoottajat
Vs: Misin kisablogitijeeri (Tomoottajat)
« Reply #153 on: 18.03.13 - klo:11:53 »
Lauantaiyöstä asti kipeenä. Youtube kuumana kattellaan rispiivideoita. Jos sittekku tervehtyy ni pääsis radalle heti vähä reenaileen.

Offline Jatama

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 797
    • View Profile
  • Oikea nimi: Jani Määttänen
  • Seura: Ylivieskan Frisbeekarhut
Vs: Misin kisablogitijeeri (Tomoottajat)
« Reply #154 on: 18.03.13 - klo:16:43 »
Oli vissiin vähän kovemmat hokit sitten  8)

Offline GARFFi

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 2 944
    • View Profile
  • Oikea nimi: Mikko Karvinen
  • Seura: Tomoottajat
Vs: Misin kisablogitijeeri (Tomoottajat)
« Reply #155 on: 18.03.13 - klo:16:44 »
En tiässitte, oisko vilustunu kotimatkalla.

Offline napati

  • Seniori
  • ****
  • Posts: 348
    • View Profile
  • Seura: Tomoottajat
Vs: Misin kisablogitijeeri (Tomoottajat)
« Reply #156 on: 18.03.13 - klo:18:17 »
En tiässitte, oisko vilustunu baari-kotimatkalla.

Offline GARFFi

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 2 944
    • View Profile
  • Oikea nimi: Mikko Karvinen
  • Seura: Tomoottajat
Vs: Misin kisablogitijeeri (Tomoottajat)
« Reply #157 on: 18.03.13 - klo:19:13 »
En oo ollu ny keitolla. Onniin raakaa touhua.

Keitosta ja raa'asta touhusta tuli mieleen, että Savonen pyysi reenileirille sen kotio. Vois kylä lähtee Turkkusen suuntaan.

Offline Tapanote

  • Ylläpitäjä
  • Ylläpitäjä
  • Konkari
  • *****
  • Posts: 4 143
    • View Profile
  • Oikea nimi: Tapani Aulu
  • Seura: Tomoottajat, Kankaanpää / 7k, Turku
Vs: Misin kisablogitijeeri (Tomoottajat)
« Reply #158 on: 18.03.13 - klo:21:59 »
Potlojoo ny.

Offline GARFFi

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 2 944
    • View Profile
  • Oikea nimi: Mikko Karvinen
  • Seura: Tomoottajat
Vs: Misin kisablogitijeeri (Tomoottajat)
« Reply #159 on: 18.03.13 - klo:22:16 »
menos

Offline GARFFi

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 2 944
    • View Profile
  • Oikea nimi: Mikko Karvinen
  • Seura: Tomoottajat
Vs: Misin kisablogitijeeri (Tomoottajat)
« Reply #160 on: 20.03.13 - klo:19:20 »
Misä kunnos on Lauste? Näillä näkymin tiistaina aamusta tulos Turkuun korkeanpaikan leirille.

Offline Hextall

  • Täysjäsen
  • ***
  • Posts: 233
    • View Profile
  • Oikea nimi: Kalle Savonen
  • Seura: 7k
Vs: Misin kisablogitijeeri (Tomoottajat)
« Reply #161 on: 20.03.13 - klo:21:04 »
Kyl siellä lunta varmaan on ihan tarpeeks :D
Voidaan käydä sielläkin ihan huumorilla kokeilee.

Offline GARFFi

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 2 944
    • View Profile
  • Oikea nimi: Mikko Karvinen
  • Seura: Tomoottajat
Vs: Misin kisablogitijeeri (Tomoottajat)
« Reply #162 on: 20.03.13 - klo:21:05 »
Kyl siellä lunta varmaan on ihan tarpeeks :D
Voidaan käydä sielläkin ihan huumorilla kokeilee.

No mennään sinne mis on paros pelata.

Offline Hextall

  • Täysjäsen
  • ***
  • Posts: 233
    • View Profile
  • Oikea nimi: Kalle Savonen
  • Seura: 7k
Vs: Misin kisablogitijeeri (Tomoottajat)
« Reply #163 on: 20.03.13 - klo:21:13 »
Kyl itteäkin kovasti polttelis Lausteelle  mennä käymään.
Kävin siellä viimeks ennen viimeistä lumisadetta jolloin tuli noin 10-15cm lisää lunta.

Offline GARFFi

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 2 944
    • View Profile
  • Oikea nimi: Mikko Karvinen
  • Seura: Tomoottajat
Vs: Misin kisablogitijeeri (Tomoottajat)
« Reply #164 on: 20.03.13 - klo:21:15 »
Kyl itteäkin kovasti polttelis Lausteelle  mennä käymään.
Kävin siellä viimeks ennen viimeistä lumisadetta jolloin tuli noin 10-15cm lisää lunta.

Juu, no katellaan. :)