Frisbeegolf-forum.fi

Author Topic: Misin kisablogitijeeri (Tomoottajat)  (Read 195124 times)

Offline GARFFi

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 2 944
    • View Profile
  • Oikea nimi: Mikko Karvinen
  • Seura: Tomoottajat
Vs: Misin kisablogitijeeri (Tomoottajat)
« Reply #270 on: 23.12.13 - klo:17:22 »
Joo. Sunnuntaina (eilen) pari kierrosta Ulvilan 9-väylästä ja sen jälkeen yksi kierros Kirjurinluodon frisbeegolfrataa. Viime kerrasta olikin aikaa 3-4vk. Peli kulki ihmeen hyvin tauon jälkeen, draivit lensi puhtaasti ja pitkälle sekä lähärit oli hyviä ja putit myös. Tuuli ja sade hankaloitti vaan kierroksia mutta kohtuu tulos ja hyvä mieli sieltä silti saatiin.

Ainoo mikä jäi suorastaan vituttamaan on se että luotto-rolleri-utility kiekkoni Millenium Orion LS jäi ulvilan 3väylän kuraojikon keskelle eikä sitä sieltä kuivana olis hakenut. !)=(%/()%/)!(="#¤)!(%

Offline Hextall

  • Täysjäsen
  • ***
  • Posts: 233
    • View Profile
  • Oikea nimi: Kalle Savonen
  • Seura: 7k
Vs: Misin kisablogitijeeri (Tomoottajat)
« Reply #271 on: 23.12.13 - klo:19:08 »
Samalla kun käyt sitä sieltä etsimässä niin katsotko mut z buzzia mikä hukkui sinne 2006 kesällä ;)

Offline GARFFi

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 2 944
    • View Profile
  • Oikea nimi: Mikko Karvinen
  • Seura: Tomoottajat
Vs: Misin kisablogitijeeri (Tomoottajat)
« Reply #272 on: 23.12.13 - klo:22:33 »
Samalla kun käyt sitä sieltä etsimässä niin katsotko mut z buzzia mikä hukkui sinne 2006 kesällä ;)

Sanotaanko näin että en o menos jos ei sattumalta löydy tai palaudu. Ja jos mä nään buzzzin ja sun nimelläs ni taidan heittää sinne päälampeen sen..  ;)

Offline GARFFi

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 2 944
    • View Profile
  • Oikea nimi: Mikko Karvinen
  • Seura: Tomoottajat
Vs: Misin kisablogitijeeri (Tomoottajat)
« Reply #273 on: 25.12.13 - klo:22:41 »
Huomenna taas kirjuriin kiessille. Ääryyttä kun rata on sula vielä joulukuussa ja huhtikuussa pääsee sitten jo melkein kesäolosuhteissa rykimään. Viimeistään toukokuulla.

Offline Riku

  • Seniori
  • ****
  • Posts: 356
    • View Profile
  • Oikea nimi: Riku Anttila
  • Seura: Vampulan Urheilijat
Vs: Misin kisablogitijeeri (Tomoottajat)
« Reply #274 on: 25.12.13 - klo:23:17 »
Nää suamen olot on niin ääryyttä että ei sitä koskaan tiärä koska se meneekin sinne heinäkuulle ennenku talvi loppuu! ;)

Offline Seppase

  • Seniori
  • ****
  • Posts: 468
    • View Profile
  • Oikea nimi: Tuomas Seppä
  • Seura: Tomoottajat, TFS
Vs: Misin kisablogitijeeri (Tomoottajat)
« Reply #275 on: 25.12.13 - klo:23:30 »
Huomenna taas kirjuriin kiessille. Ääryyttä kun rata on sula vielä joulukuussa ja huhtikuussa pääsee sitten jo melkein kesäolosuhteissa rykimään. Viimeistään toukokuulla.

Mitää tälläsei enää. Järville jäät niin pääsee ahvenia narraan.
P2 Envy JOKERi Roc3 Gator LASERi Firebird TITANi PD Destroyer PD2

Offline Lassi

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 1 531
  • HÖYYYYY
    • View Profile
  • Oikea nimi: Lassi Salminen
  • Seura: Tomoottajat
Vs: Misin kisablogitijeeri (Tomoottajat)
« Reply #276 on: 26.12.13 - klo:00:11 »
Huomenna taas kirjuriin kiessille. Ääryyttä kun rata on sula vielä joulukuussa ja huhtikuussa pääsee sitten jo melkein kesäolosuhteissa rykimään. Viimeistään toukokuulla.

Mitää tälläsei enää. Järville jäät niin pääsee ahvenia narraan.
Misin tapaukses taitais olla affenet ne jotka narraa ja poikuli olla se narrattava  ;)

Offline GARFFi

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 2 944
    • View Profile
  • Oikea nimi: Mikko Karvinen
  • Seura: Tomoottajat
Vs: Misin kisablogitijeeri (Tomoottajat)
« Reply #277 on: 26.12.13 - klo:09:10 »
Nää suamen olot on niin ääryyttä että ei sitä koskaan tiärä koska se meneekin sinne heinäkuulle ennenku talvi loppuu! ;)

No, ei uskalla pelootella tälläsillä, mutta ei sitä tiedä. :)

Offline GARFFi

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 2 944
    • View Profile
  • Oikea nimi: Mikko Karvinen
  • Seura: Tomoottajat
Vs: Misin kisablogitijeeri (Tomoottajat)
« Reply #278 on: 26.12.13 - klo:09:10 »
Huomenna taas kirjuriin kiessille. Ääryyttä kun rata on sula vielä joulukuussa ja huhtikuussa pääsee sitten jo melkein kesäolosuhteissa rykimään. Viimeistään toukokuulla.

Mitää tälläsei enää. Järville jäät niin pääsee ahvenia narraan.

Mä oon samaa mieltä.

Offline GARFFi

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 2 944
    • View Profile
  • Oikea nimi: Mikko Karvinen
  • Seura: Tomoottajat
Vs: Misin kisablogitijeeri (Tomoottajat)
« Reply #279 on: 26.12.13 - klo:09:11 »
Huomenna taas kirjuriin kiessille. Ääryyttä kun rata on sula vielä joulukuussa ja huhtikuussa pääsee sitten jo melkein kesäolosuhteissa rykimään. Viimeistään toukokuulla.

Mitää tälläsei enää. Järville jäät niin pääsee ahvenia narraan.
Misin tapaukses taitais olla affenet ne jotka narraa ja poikuli olla se narrattava  ;)


HEI, NYT SITTE. Om pat pahiten puhelimen galleria auki koko matkan poriin ni näät kuka on narrannu ja ketä!

Offline GARFFi

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 2 944
    • View Profile
  • Oikea nimi: Mikko Karvinen
  • Seura: Tomoottajat
Vs: Misin kisablogitijeeri (Tomoottajat)
« Reply #280 on: 28.12.13 - klo:20:10 »
Huomenna kiessille. Tod.näk. Julku tai Kirjuri. Syytä silti pakata yks dessu mukaan bägiin koska käyttödessut tuntuu olevan alivakaita ja yks jyrä dessu on täydellinen jo. Sitä ei raaski P12 sijoittaa jos Kirjuriin mennään.

Offline GARFFi

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 2 944
    • View Profile
  • Oikea nimi: Mikko Karvinen
  • Seura: Tomoottajat
Vs: Misin kisablogitijeeri (Tomoottajat)
« Reply #281 on: 30.12.13 - klo:19:59 »
Kirjurissa oltiin perus rytmiryhmällä (minä, Mäen Petri sekä Leivon Erkka) + tallikaveri Tuukka Kivioja. Keskittymisessä hirveesti häiriöö kun päätä särki/jomotti tjtn. vastaavaa, mutta aivan helekatin vaikee oli keskittyä. Erkan mokailtua lopussa, vein betsit kuitenkin kohtalaisella tuloksella (-2) ja olin tyytyväinen silti lopputulokseen tollasen olotilan jälkeen.

Tuuli jonkun verran, vettä ei sentään tullut. Hieno on silti huomata että heittoihin on tullut varmuutta sekä pituusvarmuutta, koska tulokset rupee pyörimään kohtuullisten/hyvien kiessien tasolla. (mitä nyt tässä loppukaudesta on tullut heiteltyä pienen tauon jälkeen)

Putti on toiminut erinomaisesti ja olen putannut vallan suoralla putilla, jos ei ole pakko haaralle vääntäytyä, mutta sekään ei ole ongelma.

Todennäkösesti Uudenvuodenpäivänä tulee vääntäydyttä Savosen Kallen kanssa Lausteelle reenaamaan. Ite ajattelin koittaa pistää omaa PB:tä paremmaksi.

Offline GARFFi

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 2 944
    • View Profile
  • Oikea nimi: Mikko Karvinen
  • Seura: Tomoottajat
Vs: Misin kisablogitijeeri (Tomoottajat)
« Reply #282 on: 01.01.14 - klo:20:00 »
Tänään aamusella Lausteella kiessiä. Draivit ei jaksanu lähellekkään normimittaa, lähärit oli surkeita ja puttejakin tyrin todella monta. Saatto varmaan eilinen vähä painaa viä. Nytkin oon ihan död.

Viikonloppuna kiessille todennäkösesti.

Offline napati

  • Seniori
  • ****
  • Posts: 348
    • View Profile
  • Seura: Tomoottajat
Vs: Misin kisablogitijeeri (Tomoottajat)
« Reply #283 on: 01.01.14 - klo:20:12 »
Tänään aamusella Lausteella kiessiä. Draivit ei jaksanu lähellekkään normimittaa, lähärit oli surkeita ja puttejakin tyrin todella monta. Saatto varmaan eilinen vähä painaa viä. Nytkin oon ihan död.

Viikonloppuna kiessille todennäkösesti.

Kyllä. Julkuun.

Offline GARFFi

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 2 944
    • View Profile
  • Oikea nimi: Mikko Karvinen
  • Seura: Tomoottajat
Vs: Misin kisablogitijeeri (Tomoottajat)
« Reply #284 on: 01.01.14 - klo:20:13 »
Tänään aamusella Lausteella kiessiä. Draivit ei jaksanu lähellekkään normimittaa, lähärit oli surkeita ja puttejakin tyrin todella monta. Saatto varmaan eilinen vähä painaa viä. Nytkin oon ihan död.

Viikonloppuna kiessille todennäkösesti.

Kyllä. Julkuun.

Se vois olla.