Hello!
Jotenkin törmäsin tähän Frisbeegolf -forumiin pitkästä aikaa ja intouduin lukemaan omia vanhoja tekstejäni viime vuosikymmeneltä.
Täytyy olla rehellinen, aika "raffia" lukea noita vanhoja kirjoituksia, varsinkin ihan alkupään juttuja. Helposti on kirjoituksista havaittavissa että ihan liikaa on ollut juttuja allekirjoittaneen lautasella. Tuloksena jatkuvia vammoja, kipeänä oloa ja väsyneenä pelaamista. Ei näin.
Voin ihan suoraan kertoa että sitä kuuluisaa kuminauhaa tuli oikeasti venytettyä vähän liikaa noina "ruuhkavuosina" ja siitä uupumuksesta kesti toipua vuosikausia. En suosittele kenellekään. Muistakaa pitää huolta riittävästä palautumisesta ja levosta

Olen päässyt omassa elämässäni hienoon tilanteeseen. Viimeiset 4-5 vuotta olen tehnyt keskimäärin vain 3pv työviikkoa ja viikonloppu alkaa aina keskiviikkona. On nostanut elämänlaatua todella paljon ja ehtii oikeasti lepäämään ja palautumaan paremmin.
Mitä sitten on tapahtunut kauden 2021 jälkeen? Tässä lyhyt recap
2022
Ensimmäinen kauteni Masters-sarjoissa on ehkä tähän mennessä paras kauteni. Voittoja tuli mm: Virvik Spring Amateurs, NBDG Amateurs Jämsä ja Kotka Open MMXXII -kisoista. Baltic Disc Golf Championships -kisassa olin kolmas. Voitin myös ensimmäisen LDG:n seuramestaruuden Masters-sarjassa. Winterhalterin Jani antoi kyllä kovan vastuksen siinä kisassa.
2023
Tämä kausi oli mahalasku. Rating putosi lukemasta 918 aina 888 asti. Voitin ainoastaan yhden talvikisan ja sekin oli vuoden viimeisenä päivänä. Paras isku taisi mennä jalkapalloon missä kipparoin kasvattiseuraani HP-47 aina sarjavoittoon ja nousujuhliin asti. Olin myös Lahden SM-kisojen TD:nä vuonna 2023. Se oli hieno kokemus
2024
Parempaan suuntaan. Sain nostettua ratingin takaisin 900 puolelle ja voitin kaksi kisaa. Jalkapallo edelleen söi Friba-puolta aika tavalla. Pelattiin ekat Heinolan derbyt (HP-47 - Union Plaani/Akatemia) mitkä voitettiin molemmat ja katsojiakin taisi olla toistasataa per ottelu.
Voitin myös NBDG:n Winter Tourin ekaa kertaa (2023-2024)
2025
Viime kaudella tuli isoja harppauksia eteenpäin. Voitin ekan kisan heti helmikuun alussa hyvällä 980 reitatulla kierroksella Mukkulassa. Lappeenrannan Linnoitus Open -kisassa tuli ensimmäinen podium sija Pro Masters -sarjoissa ja status muuttui amatööristä Pro-puolelle. Keskikesällä pääsin "rahoille" myös Raaseporin Helmessä.
2026
Tämä kausi on alkanut vähän mollivoittoisesti. Työpuolella tulee tänä vuonna täyteen 20v katsastusalaa ja pelottaa vähän että olkapäillä alkaa hiljalleen olemaan kilometrit täynnä tätä työtä. Olen siis koko talven taistellut pienen olkapääkivun kanssa ja kuntouttanut sitä. Keväällä sitten menin tötöilemään rasittuneen alaselän kanssa Orimattilan kisassa ja siitä tempusta tuli 5-6 viikon via dolorosa.
Nyt olen pystynyt jo tekemään paluun kentille Mikkelin Masters Tour -kisassa. Ensi viikolla on viimeinen Tyyni -kisa ja viikko siitä eteenpäin on vuorossa eka SM-kisa pelaajana. Mastersien SM-kisat pelataan tänä vuonna Rovaniemellä. Kiva reissu tiedossa

Kiitos kun jaksoit lukea tänne asti ja ehkäpä innostun taas kirjoittelemaan tänne enemmänkin. Tsemppiä kaikille kauteen 2026, törmäillään radoilla! T:Liuge