Tyyni R3: Nevas
Vaikka tykkään toki kaikenlaisista radoista niin onhan se aina kuitenkin hienoa päästä Golf-kentälle pelaamaan!
Jos tämä oli viimeinen Tyyni niin omalla kohdallani oli ainakin hienoa päästä lopettamaan se juuri Nevaksen viheriöille

Tämän Nevaksen alkuperäisen radan olin viimeksi pelannut kaudella 2022 tulokseen +6 joten sitä lähdettiin parantamaan. Toki mielessä oli myös muutama sija ylöspäin ja top-kymppiin nousu.
Ykkösen draivi vielä näytti, tuntui ja oli oikeasti aika heikko teknisesti mutta lähti kuitenkin about oikeaan suuntaan (video IG:ssä). Joku 8m putti mutta bunkkeri takana. Par
Kakkoselta hyvällä putilla Par. Lähestymisessä oli toivomisen varaa
Kolmosella pitkä birdie putti mutta ei tänään
Nelosella perus hysse Wraithillä bunkkerin yli. Kakkosheitto kämmenpuolelta PD2:lla korin alle ja eka birdie!
Vitonen helppo mutta ihan tarpeeksi leveää hysseä ei tule ja kiekko melkein kuusen alle korin taakse. Heikko yritys haaralta. Par
Kutonen toinen helppo, avaus napsun liian matala ja FD livahtaa just pitkäksi pitkän ruohon puolelle. Putti hakee mutta ei osu
Seiskalla hyvä linja (Wraith) mutta ilmeisesti osun siihen ainoan koivun juureen

Putti haaralta alarautaan, milli jäi puuttumaan että olisi mennyt
Kasi vanha kunnon saariväylä. Joskus aikanaan on tänne DDx heitetty ja pirkko otettu

Tällä kertaa pieni kämmen PD2:lla saaren eteen ja pitkä putti yritys.. ei osu
Ysille oli joku sankari heittänyt jo holarin.. aikamoista. 187m alamäkeen. Haluaisin ottaa pitkän matkan hyökkäysaseeni hakatun keltaisen Wraithin mutta oik-vas tuuli pelottaa. Päädyn Glow PD2:seen kämmenelle ja huono valinta sillä avaus jää aika lyhyeksi. Keskittyminen jää heikoksi lähestymisessä ja Jokeri bunkkeriin lyhyenä. Kolmen putin griini vielä päälle niin tupla on kortissa. Ei näin
Kympiväylällä onneksi perushysse Wraithillä korin taakse ja birdie
Yksitoista on näitä väyliä mitkä on pelanneet reilusti yli parin. Hyvä kämmenavaus rinteeseen. Kakkosheitolla vähän liian vakaa kiekkovalinta ja kämmen painuu oikealle aika ylös pitkään ruohoon. Pieni foreneppi A2:lla jättää toivomisen varaa ja kiekko vielä rollii hiukan lisää. Ruma bogey..
Väylä 12 vanha kunnon par-5. Ok avaus hakatulla Wraithillä. Kakkosheitossa pieni foreneppi FD3:lla rinteen alaosaan ennen suota. Taas ylämäkeen heittäminen aiheuttaa mietintää kiekkovalinnan suhteen. Tällä kertaa päädyn uuteen suosikkikiekkooni TL3:een mutta liian vakaa tähän tilanteeseen ja kiekko päätyy väylän vasempaan laitaan. Par
Väylällä 13 on hyvä myötäinen joten uskalla vihdoin heittää todella alivakaata "soppakulho" P-line PD2:sta. Täpö hysse forella jää vähän matalaksi mutta hienosti oikaisee ja on pin high. Toki korista vasemmalle 12m. Timpan kommentti: "on se kyllä alivakaa"

Väylä 14 taas hysseflippi Wraith käteen ja ihan kivasti lähteekin. Lennon loppuosassa tulee joku ihme puuska ja kiekko flippaa reilusti oikealle ja päätyy puiden taakse kivikkoiseen rinteeseen. Pääsen puiden takaa kämmenellä ulos seuraavaan rinteeseen ennen koria. Ikävä sokko lähestyminen ylämäkeen mutta Possu hoitaa homman. Par
Väylä 15 näköjään muuttunut hysse väyläksi. Jokeri lähtee vähän tahmaisesti ja osuu kiveen ennen koria. Putti alkaa kuitenkin lämmetä jo hiljalleen ja birdie tähän
Väylä 16.. onkohan kukaan huomannut että tässä on töyräs suoraan edessä?

Mummottelu hysse on todella huono mutta onneksi ei mene vasemmalla pahemmin metsään. Standstill fore kukkulalle, toki oikeaan laitaan. Par
Väylä 17 ja lähdetään midarilla (Verdict). Vähän flätimpi heitto olisi voinut olla mutta päätyy korin vasemmalle puolelle ja hyvä putti myötätuuleen ja birdie
Viimeinen väylä! En rekisteröinyt että tässähän voisi yrittää kämmenellä ihan korille vaan päädyin rystyheittoon mikä jää pitkälle putille korista vasemmalle keskelle väylää. Sakke upottaa hienosti samanpituisen pitkän putin mutta oma jää tälläkin kertaa haaveeksi. Par
Oma ennätys -1 tälle radalle (927 reitattu) mutta rata pelasi kyllä aika helppona tänään. Pitkät putit ei tänään oikein uponneet ja väylän 9 mokellukset maksoi paljon.
Lopullinen sija MA40-sarjassa oli 13/49. Pelasin kisan 930 keskiarvolla
Fiilikset on että tässä alkaa juuri sopivasti saada konetta käyntiin ennen ensi viikon Rovaniemen reissua
