Tänään tuli käytyä Mäntsälässä heittämässä rundia ja positiivisesti yllätyin kuinka hyvin meni. Myös siitä, että kuinka pitkälle draivi lensi kun kunnolla pääsi liidättämään. Ekalla kierroksella heitin useampaa kiekkoa ja toisella sitten tulosta ja heitin -4. Parempaan olisi ollut kyllä mahdollisuudet, mutta todella tyytyväinen olen. Väylällä 6 pääsin jopa yrittämään pirkkua 30m lähärillä kahden täydellisen liidätyksen jälkeen. Osui kuitenkin alarautaan. Väylällä 8 pääsin yrittämään 30m lähärillä eaglea. Hieman jäi pa4 vajaaksi, mutta nostolle. Tältä väylältä kovakätiset onnistuessaan eaglea pääsee yrittämään. Itselle tuli yllätyksenä kuinka pitkälle oma avaus meni. Väylällä 12 avasin hieman pitkäksi dessun nostolle kuitenkin. Kiva rata ja kunnolla tosissaan sai liidättää. 5pirkkua väyliltä 7,8,10,11 ja 12. Bogi bäylältä 18. Parhaimmillaan tänään kiekko lensi yli 100m reippaasti ja hyvältähän se tuntui.