Frisbeegolf-forum.fi

Author Topic: Misin kisablogitijeeri (Tomoottajat)  (Read 195149 times)

Offline Lassi

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 1 531
  • HÖYYYYY
    • View Profile
  • Oikea nimi: Lassi Salminen
  • Seura: Tomoottajat
Vs: Misin kisablogitijeeri (Tomoottajat)
« Reply #360 on: 04.04.14 - klo:22:22 »
eeeeeeeeeeee

Offline GARFFi

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 2 944
    • View Profile
  • Oikea nimi: Mikko Karvinen
  • Seura: Tomoottajat
Vs: Misin kisablogitijeeri (Tomoottajat)
« Reply #361 on: 06.04.14 - klo:21:50 »
Tänään 1,5kiessiä höntsää radalla ja #1-väylän sheivausta n. 1,5h verran. Tulipa tutustuttua HAH:iin paremmin ja parin muun foorumilaisen(ennestään tuttuja) kanssa jauhettua paskaa.

Oli vähän sellanen not pelifiilis koko päivän ja tuli koitettua kaikkee erikoista. Ilmankos oli not-fiilis, kun on nyt flunssanen fiilis. Tosin eilen ja tänään oli niin etova olo etten ihmettelis vaikka iskiskin moinen.

Offline GARFFi

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 2 944
    • View Profile
  • Oikea nimi: Mikko Karvinen
  • Seura: Tomoottajat
Vs: Misin kisablogitijeeri (Tomoottajat)
« Reply #362 on: 14.04.14 - klo:22:08 »
Eilen Porista viikkisvoittikset, tänään 2x etukymppi ja 1x koko kiessi Julkua, ilman mitään mainittavaa. Tai voimmä mainita että ne tiit on PASKAA.

Siihen viä päälle 5tr 1kpl kiessejä -2 sekä viä viimeset neljä väylää kertaalleen, ku jäi #17 väylältä paska maku suuhun. Eli 62väylää fribaa tänään.


Selkäkin ilmotti ekan etukympin jälkeen että sulla voi olla joku jumissa pian mutta 5tr vaiva katosi. Vissiin pakarat juntturas. Eli pari vällipäivää tiedos ennen kisoja.

Offline Riku

  • Seniori
  • ****
  • Posts: 356
    • View Profile
  • Oikea nimi: Riku Anttila
  • Seura: Vampulan Urheilijat
Vs: Misin kisablogitijeeri (Tomoottajat)
« Reply #363 on: 14.04.14 - klo:22:52 »
Eli pari vällipäivää tiedos ennen kisoja.

Ooli oli...mäkin joskus välillä moista suunnitellu, mutta siihen suunnitteluun se sitten jäiki! ;)

Offline GARFFi

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 2 944
    • View Profile
  • Oikea nimi: Mikko Karvinen
  • Seura: Tomoottajat
Vs: Misin kisablogitijeeri (Tomoottajat)
« Reply #364 on: 14.04.14 - klo:23:08 »
Pakko pitää, ettei selkä me rikki kisois.

Offline GARFFi

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 2 944
    • View Profile
  • Oikea nimi: Mikko Karvinen
  • Seura: Tomoottajat
Vs: Misin kisablogitijeeri (Tomoottajat)
« Reply #365 on: 15.04.14 - klo:10:28 »
Jaa. Matkitaan sitte kas muita. Mun pelikirja Easter Openiin on;

Heittää joka väylällä mahdollisimman hyvin rystyä Viidentienristeyksen foreradalla.

Offline Lassi

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 1 531
  • HÖYYYYY
    • View Profile
  • Oikea nimi: Lassi Salminen
  • Seura: Tomoottajat
Vs: Misin kisablogitijeeri (Tomoottajat)
« Reply #366 on: 15.04.14 - klo:10:49 »
Jaa. Matkitaan sitte kas muita. Mun pelikirja Easter Openiin on;

Heittää joka väylällä mahdollisimman hyvin rystyä Viidentienristeyksen foreradalla.
Ja selitys on jo näköjään valmiina ku kisois ei pärjätäkkään  ;D

Offline GARFFi

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 2 944
    • View Profile
  • Oikea nimi: Mikko Karvinen
  • Seura: Tomoottajat
Vs: Misin kisablogitijeeri (Tomoottajat)
« Reply #367 on: 15.04.14 - klo:10:55 »
Jaa. Matkitaan sitte kas muita. Mun pelikirja Easter Openiin on;

Heittää joka väylällä mahdollisimman hyvin rystyä Viidentienristeyksen foreradalla.
Ja selitys on jo näköjään valmiina ku kisois ei pärjätäkkään  ;D

Juu, mä oon asennoitunu jo niin että tulee tukkaan kun sieltä tulee Salmiset ja muut forettajat kärsään.

Offline Lassi

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 1 531
  • HÖYYYYY
    • View Profile
  • Oikea nimi: Lassi Salminen
  • Seura: Tomoottajat
Vs: Misin kisablogitijeeri (Tomoottajat)
« Reply #368 on: 15.04.14 - klo:10:58 »
Jaa. Matkitaan sitte kas muita. Mun pelikirja Easter Openiin on;

Heittää joka väylällä mahdollisimman hyvin rystyä Viidentienristeyksen foreradalla.
Ja selitys on jo näköjään valmiina ku kisois ei pärjätäkkään  ;D

Juu, mä oon asennoitunu jo niin että tulee tukkaan kun sieltä tulee Salmiset ja muut forettajat kärsään.
Ei jynkkä oo forettaja. Kärsäs mun kans toki. Ja aika vähän tua pääsee heittään foree. Onneks kohta on porin pro tour. Siä on enemmän foreväylää  ;D

Offline GARFFi

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 2 944
    • View Profile
  • Oikea nimi: Mikko Karvinen
  • Seura: Tomoottajat
Vs: Misin kisablogitijeeri (Tomoottajat)
« Reply #369 on: 15.04.14 - klo:11:00 »
Vois lopettaa lajin.

Offline Lassi

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 1 531
  • HÖYYYYY
    • View Profile
  • Oikea nimi: Lassi Salminen
  • Seura: Tomoottajat
Vs: Misin kisablogitijeeri (Tomoottajat)
« Reply #370 on: 15.04.14 - klo:11:04 »
Vois lopettaa lajin.
Jaa koko lajin kaikkien osalta? Niinku mä tein tos yks vuosi  ;D

Offline GARFFi

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 2 944
    • View Profile
  • Oikea nimi: Mikko Karvinen
  • Seura: Tomoottajat
Vs: Misin kisablogitijeeri (Tomoottajat)
« Reply #371 on: 15.04.14 - klo:11:20 »
Ni.

Offline Lassi

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 1 531
  • HÖYYYYY
    • View Profile
  • Oikea nimi: Lassi Salminen
  • Seura: Tomoottajat
Vs: Misin kisablogitijeeri (Tomoottajat)
« Reply #372 on: 15.04.14 - klo:11:24 »
(Y)

Offline GARFFi

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 2 944
    • View Profile
  • Oikea nimi: Mikko Karvinen
  • Seura: Tomoottajat
Vs: Misin kisablogitijeeri (Tomoottajat)
« Reply #373 on: 16.04.14 - klo:16:18 »
Kenraalikiessi käyty painamassa lötillä, joilla heitän väylät ja muutenkin vunteeraamassa lopullisesti pelikirja jiiriin/lukkoon. Putti tuntu erilaiselta vaikka ihan hyvin upposikin, mutta ei ollu kuitenkaan kotoisa olo puttitilanteessa. 3 missiä, 2 niistä ringistä ja yks vaikee 10-12m.

Offline GARFFi

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 2 944
    • View Profile
  • Oikea nimi: Mikko Karvinen
  • Seura: Tomoottajat
Vs: Misin kisablogitijeeri (Tomoottajat)
« Reply #374 on: 19.04.14 - klo:16:53 »
Mitäs siinä. Ihan sama mitä aiemmin pelaa, kun kisakiessi on kisakiessi.

Eka rundi, etuysi ihan kauhusta kankeena, ymmärtäähän sen ku eka rundi kaudelle ja jännittää. Mutta ei siinä mitään. Takaysillä sitten paskaa säkää loppurundista 2x4 ja puista pyltseihin kimmokkeet.

Tänään piti olla moving day ja olihan se - alaspäin. Vois sanoo että täydet yritin johki väylällä 14 asti ja tehdä tulosta, mutta hyvistä heitoista jatkopaikat oli perseessä ja huonoista heitoista jatkopaikat viä enemmän perseessä, niin vois sanoo että ei voi tehdä hyvää tulosta, varsinkin ku paska tuuri avustaa heittoja. Selkäkin on aivan jumissa, mutta vituttaa siihen malliin että tekis mieli huomenna mennä pelaamaan.

Ei kukaan tälläsiä farsseja varten reenaa, vittu - ja luulin viä että täs on kehitytty!