Mitäs siinä. Ihan sama mitä aiemmin pelaa, kun kisakiessi on kisakiessi.
Eka rundi, etuysi ihan kauhusta kankeena, ymmärtäähän sen ku eka rundi kaudelle ja jännittää. Mutta ei siinä mitään. Takaysillä sitten paskaa säkää loppurundista 2x4 ja puista pyltseihin kimmokkeet.
Tänään piti olla moving day ja olihan se - alaspäin. Vois sanoo että täydet yritin johki väylällä 14 asti ja tehdä tulosta, mutta hyvistä heitoista jatkopaikat oli perseessä ja huonoista heitoista jatkopaikat viä enemmän perseessä, niin vois sanoo että ei voi tehdä hyvää tulosta, varsinkin ku paska tuuri avustaa heittoja. Selkäkin on aivan jumissa, mutta vituttaa siihen malliin että tekis mieli huomenna mennä pelaamaan.
Ei kukaan tälläsiä farsseja varten reenaa, vittu - ja luulin viä että täs on kehitytty!